گلکسی نوت ۹ در داخل شرکت سامسونگ به نام Crown شناخته می‌شود

رسانه کلیک - طبق گزارش‌های جدید، شرکت کره‌ای سامسونگ مراحل ساخت فبلت گلکسی نوت ۹ را شروع کرده است.

گلکسی نوت ۹ در داخل شرکت سامسونگ به نام Crown شناخته می‌شود

گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که توانسته نظر منتقدین و کاربران متعددی را به خود جلب کند. همین امر باعث می‌شود تا احتمال ساخت یک جانشین برای این محصول قوت بگیرد.

انتظار می‌رود سامسونگ ساخت جانشین نوت ۸ را به‌زودی شروع کند. اگر روال نامگذاری سامسونگ روی محصولاتش را در نظر بگیریم محصول بعدی سری نوت، گلکسی نوت ۹ نام خواهد داشت و با این نام به بازار عرضه می‌شود؛ اما این محصول در داخل شرکت سامسونگ به نام دیگری شناخته می‌شود.

در صورتی که شایعات صحت داشته باشند Crown (به معنی تاج) لقب گلکسی Note 9 در داخل شرکت سامسونگ است. مانند محصولات سری نوت، انتظار می‌‌رود که گلکسی نوت ۹ نیز در اواخر نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به بازار معرفی و عرضه شود.

طبق گفته‌های یک منبع از کره جنوبی که از اتفاقات داخل شرکت سامسونگ آگاه است، گلکسی Note 9 از سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ به مرحله تولید می‌رسد. به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۹ تفاوت زیادی با گلکسی نوت ۸ نداشته باشد. در این محصول نیز از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی استفاده می‌شود که دارای طراحی Infinity Display است و تنها شاهد پیشرفت‌هایی در قلم استایلوس و دوربین اصلی دوگانه خواهیم بود.

یکی از احتمالاتی که وجود دارد استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ در گلکسی نوت ۹ است. این تراشه طبق خبری در دست ساخت است و برای عرضه در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است. با این حساب، گلکسی نوت ۹ می‌تواند یکی از محصولاتی باشد که از این تراشه استفاده خواهد کرد.

منبع

ارسال نظر