پوشش زنده کلیک از مراسم رونمایی گلکسی نوت 9 (تمام شد)

رسانه کلیک - امروز سامسونگ فبلت جدیدش را معرفی می کند. در این مطلب به صورت وبلاگ زنده شما را در جریان اتفاقات لحظه به لحظه مراسم رونمایی از گلکسی نوت 9 قرار می دهیم.

پوشش زنده کلیک از مراسم رونمایی گلکسی نوت 9 (تمام شد)

عضو جدید خانواده گلکسی نوت امروز (18 مرداد) ساعت 19:30 به وقت تهران طی مراسم رسمی سامسونگ Unpacked در شهر نیویورک رونمایی می شود. شنیده ها و شایعات حاکی از آن است که نوت 9 اولین پرچمدار سامسونگ مجهز به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهد بود. از طرفی برخی گزارش ها خبر از دوربین هوشمند این دستگاه می دهد که در محیط های مختلف بهترین حالت عکاسی و فیلم‌برداری را انتخاب می کند ( تصاویر جدید گلکسی نوت 9 به هوش مصنوعی دوربین اشاره دارد ).

از سوی دیگر گزارش های بسیاری در مورد قابلیت های بی سابقه قلم S Pen گلکسی نوت ۹ در رسانه ها منتشر شده که انتظار می رود نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند ( قلم S Pen نوت 9 در تصویر جدیدی به نمایش در آمد ).

مشخصات کلیدی، قیمت و حتی تصاویر Note 9 توسط افشاگران معروف برملا شده و فارغ از آنچه در مراسم Unpacked امسال خواهیم دید، علاقه مندان به تبلت و گوشی های هوشمند اکنون می دانند با چه محصولی روبه‌رو هستند ( هر آنچه در رابطه با گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ می دانیم ).

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 9 را می توانید از ساعت 19.30 در ادامه همین مطلب به شکل وبلاگ زنده دنبال کنید. همراه کلیک باشید.

ارسال نظر