رندر جدید گلکسی نوت ۹ در رنگ آبی به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - به تازگی رندر جدید گلکسی نوت ۹ در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این رندر، فبلت آینده سامسونگ طراحی آشنایی دارد.

رندر جدید گلکسی نوت ۹ در رنگ آبی به نمایش گذاشته شد

رندر جدید گلکسی نوت ۹ در اینترنت منتشر شد. این تصویر که به وسیله افشاگر معروف دنیای فناوری، ایوان بلس در شبکه اجتماعی توییتر قرار گرفته است علاوه بر گلکسی نوت 9، قلم S Pen آن را نیز به نمایش می گذارد.

یکی از بزرگترین تغییراتی که فبلت آینده سامسونگ تجربه می کند مربوط به قلم S Pen است. این قلم با رنگ متفاوتی در مقایسه با خود دستگاه در اختیار خریدار قرار می گیرد. بر اساس گزارش ها این قلم دارای بلوتوث LE است و از ویژگی های جدید زیادی بهره می برد ( قلم S Pen گلکسی نوت 9 به قابلیت پخش موزیک مجهز می شود ).

در زمینه طراحی این دستگاه تغییرات چندانی را در مقایسه با نسل کنونی خود تجربه نمی کند. محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در این گوشی هوشمند تغییر کرده و به زیر دوربین اصلی آن منتقل شده است. این موضوع باعث می شود که کاربران دسترسی راحت تری به این اسکنر داشته باشند.

یکی از نکات جالب در رابطه با این تصویر، تفاوت اندازه سنسورهای دوربین اصلی این گوشی هوشمند است. سنسور قرار گرفته شده در سمت راست در مقایسه با سنسور چپی اندازه بزرگتری دارد. در سمت راست دوربین فلاش LED و سنسور اندازه گیری فشار خون خودنمایی می کنند.

سامسونگ به صورت رسمی از گلکسی نوت 9 در تاریخ 9 آگوست رونمایی می کند ( سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 را رسما اعلام کرد ). تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات فنی آن را مشخص می کند.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.3 اینچی سوپر امولد و حداکثر 8 گیگابایت رم مجهز می شود. این دستگاه در بالاترین نسخه خود دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی است. با توجه به بازار هدف قدرت گلکسی نوت 9 را پردازنده اگزینوس 9810 و یا اسنپدراگون 845 تامین می کند. سامسونگ برای این محصول خود یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر می گیرد.

ارسال نظر