گلکسی اس 7 سامسونگ در دو نسخه‌ی 5.5 و 5.2 اینچی عرضه‌ می‌شود

بر اساس تازه‌ترین خبرهایی که به دست آمده ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند گلکسی اس 7 خود را در روز بیستم ماه فوریه رسما معرفی کند و این گوشی از نظر ابعاد صفحه نمایش در دو نسخه‌ی مختلف 5.5 اینچی و 5.2 اینچی عرضه می‌شود.

گلکسی اس 7 سامسونگ در دو نسخه‌ی 5.5 و 5.2 اینچی عرضه‌ می‌شود

البته از نظر شکل و طراحی هم مسلما پرچمدار سال 2016 سامسونگ شامل دو نسخه‌ی اصلی (گلکسی اس 7 اورجینال و گلکسی اس 7 edge) خواهد بود.

به گزارش کلیک ، ظاهرا نسخه‌ی اورجینال گوشی گلکسی اس 7 با نمایشگر 5.2 اینچی طراحی ساده‌تری را به همراه خواهد داشت و صفحه نمایش آن از هیچ قسمتی خمیده‌ای بهره نمی‌برد. اما نسخه‌ی 5.5 اینچی این محصول احتمالا به دو لبه‌ی خمیده مجهز می‌شود. این موضوع در حالی بود که دو گوشی هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 edge سامسونگ که در سال 2015 معرفی شدند هر دو به صفحه نمایشی 5.1 اینچی مجهز هستند.

بنابراین تاکنون کمپانی سامسونگ به عنوان تنها شرکتی شناخته می‌شود که گوشی هوشمندی با صفحه نمایشی خمیده در لبه‌های محصول و به صورت عمودی را طراحی و روانه‌ی بازار کرده است. گوشی‌های هوشمندی همچون ال‌جی G Flex و ال جی G Flex 2 کمپانی ال‌جی هم از صفحه نمایشی منحنی شکل بهره می‌برند، اما شکل انحنای نمایشگر این دو محصول با گوشی‌های سامسونگ کاملا متفاوت است و طرح سامسونگ در این زمینه منحصر به فرد و اختصاصی محسوب می‌شود.

1 طراحی متفاوت گلکسی اس 6 edge سامسونگ در سال 2015 منجر شد که استقبال کاربران از آن چشمگیر باشد و نهایتا سامسونگ در مرحله‌ی اولیه قادر به پاسخگویی به درخواست‌های سفارش این محصول نبود. از این رو برخی از مشتریان و دوست‌داران گوشی هوشمند گلکسی اس 6 edge سامسونگ در مرحله‌ی اول کمی دیرتر از موعد تعیین شده توانستند گوشی‌های هوشمند خود را دریافت کنند. این موضوع سبب شده که سامسونگ برای سال 2016 تدابیر دقیق‌تری را در نظر بگیرد. بر همین اساس گفته شده که هم اکنون سامسونگ چیزی در حدود 5 میلیون نسخه از پرچمداران جدید خود را تولید کرده و این محصولات آماده‌ی عرضه هستند. در بین این 5 میلیون نسخه‌، 3.3 میلیون عدد سهم گوشی گلکسی اس 7 بوده و 1.7 میلیون نسخه هم مربوط به گوشی گلکسی اس 7 اج است.

پیش از این شنیده بودیم که احتمال دارد سامسونگ در یک اقدام کم سابقه، پرچمداران سال 2016 خود را در رویداد CES 2016 و در ماه ژانویه رونمایی کند. اما همانطور که اشاره کردیم، اخبار جدید به دست آمده از سوی منبع SamMobile حاکی از برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور رونمایی از پرچمدارنش در روز بیستم ماه فوریه و طی رویداد MWC 2016 یا همان کنگره‌ی جهانی موبایل 2016 بوده است. در این میان شایعاتی در رابطه با احتمال تجهیز گلکسی اس 7 سامسونگ به صفحه نمایشی با قابلیت Force Touch، اسکنر عنبیه‌ی چشم کاربر، پورت اتصال USB C و ... هم منتشر شده است. به نظر شما گلکسی اس 7 سامسونگ از چه تکنولوژی‌های جدیدی بهره‌مند می‌شود؟ آیا سامسونگ این محصول را در دو نسخه‌ی 5.2 و 5.5 اینچی عرضه می‌کند؟

منبع: cnet

ارسال نظر