اندروید 6.0.1 برای Galaxy s6 و Galaxy S6 Edge

شرکت سامسونگ الکترونیک از سال گذشته در حال رونمایی از نسخۀ بتای اندروید 6.0.1 Marshmallow برای دو تلفن هوشمند خود یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge می باشد.

اندروید 6.0.1 برای Galaxy s6 و Galaxy S6 Edge

به گزارش کلیک، سامسونگ در بیش از 1000 کشور نماینده دارد و سری تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید آن با نام گلگسی برای همگان شناخته شده است.
با اینکه شرکت سامسونگ برای رونمایی و بروزرسانی تبلت ها و تلفن های هوشمند خود آن هم در این بازار به شدت رقابتی خیلی شتاب به خرج نمی دهد اما در بروزرسانی حداقل دو دستگاه مطرح خود در سال گذشته به تکاپو افتاده است. در حال حاضر هم کمپانی هایی مثل HTC از آخرین ورژن محبوترین پلتفورم موبایل خود در دنیا رونمایی کرده است.
چنجلاگ Changelog، در خصوص ویژگی های آخرین بروزرسانی اینگونه بیان می کند: دارای مجموعه ایی از اموجی های ((emoji جدید به همراه آپشن های حالت تنظیم سریع در Private Mode، روئیت بهتر آیکون ها در پانل اخطار یا notification، دارای آپشن با امکان بروزرسانی نصب اتوماتیک بین ساعات 2-8صبح با کارکرد "نصب در طول شب" و بسیاری امکانات دیگر. Galaxy S6 Edge به عنوان یک چنجلاگ جامع تر تلقی می شود که دارای آپشن های بیشتر برای لبۀ منحنی هندست است و در نتیجه کارکرد لبۀ تلفن را ارتقا می دهد.
شرکت سامسونگ از سال گذشته در جستجوی تست کننده های بتا Marshmallow برای دو هندست فوق الذکر خود در کرۀ جنوبی و اروپا بوده است. این شرکت در ماه دسامبر رونمایی از نسخۀ بتای Android 6.0 را برای افرادی که داوطلبانه مشتاق ارتقای علم هستند آغاز کرد. اکنون که چیزی قریب یک ماه از رونمایی از تست کننده های بتا می گذرد، شرکت سامسونگ احتمالا بازخورد این تست کننده ها را ثبت و اشکالات خود را دسته بندی کرده و همگام با آن تلاش کرده تا هدست های خود را با Android 6.0.1 ROMs بهبود بخشد. افرادی که از قبل دارای Android 6.0 beta بودند می توانند از فرمول زیر آن را بروزرسانی کنند: Settings > About Device > Software Update.

منبع: androidheadlines.com

ارسال نظر