گلکسی S6 به احتمال قوی اندروید 8 را دریافت می‌کند

رسانه کلیک – احتمالا سری تلفن های هوشمند گلکسی S6 اندروید 8 را دریافت می‌کنند. در صورت حقیقت داشتن این موضوع، گلکسی های S6 اولین پرچمداران سامسونگ خواهند بود که برای سه سال متوالی آپدیت می شوند.

گلکسی S6 به احتمال قوی اندروید 8 را دریافت می‌کند

یکی از کاربران وب سایت Reddit با نام کاربری CyberConCoder اخیرا ادعایی مبنی بر وجود آپدیت اندروید اوریو برای پرچمداران دو سال پیش سامسونگ را مطرح کرده است. CyberConCoder ادعا می‌کند که این اطلاعات را از طریق یکی از مدیران سامسونگ به واسطه یکی از کارکنان این شرکت به دست آورده است.

CyberConCoder در ادامه این افشاگری، تصاویر گفت و گو با منبع خبری خود را نیز منتشر کرده است. جالب است بدانید منبع خبری که افشاگر Reddit با وی صحبت کرده، اطمینان کامل از ادعای خود دارد و اعلام می‌کند که تمامی مدل های سری گلکسی S6 اندروید 8 را دریافت می‌کنند.

از آنجایی که نسخه های معمولی و اجِ گلکسی S6 از لحاظ سخت افزاری و همچنین بخش های کلی و حیاتی سیستم عامل شبیه هم هستند، می‌توان امیدوار بود که در صورت حقیقت داشتن شایعه مطرح شده، هر دو نسخه عادی و اج گلکسی S6 اندروید 8 را دریافت کنند.

CyberConCoder همچنین در مورد سیاست های جدید سامسونگ برای عرضه آپدیت ها نیز سوال هایی را مطرح کرده است. او از منبع خبری خود در سامسونگ پرسیده که آیا شرکت کره ای تصمیم به ادامه سیاست آپدیت سه ساله برای پرچمدارهای بعدی دارد یا خیر؟ با این حال منبع افشا کننده از پاسخ به این پرسش امتناع کرده است.

در صورتی که سری گوشی های گلکسی S6 اندروید 8 را دریافت کنند، می‌توان امیدوار بود که سیاست کره ای ها در برابر عرضه آپدیت های رسمی تغییر کرده باشد. دستگاه های قدیمی تر از گلکسی اس 6 به دلیل محدودیت پردازنده های 32 بیتی به طور حتم اندروید اوریو را دریافت نمی‌کنند؛ با این حال شرکت سامسونگ آپدیت های امنیتی مختلف را برای این سری تلفن های هوشمند منتشر کرده است.

در صورت حقیقت داشتن پیش بینی ها در مورد تغییر سیاست سامسونگ، می‌تواند امیدوار بود که گلکسی اس 8 در آینده بتواند آپدیت رسمی به اندروید Q را نیز دریافت کند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر