نمایش خیره‌کننده گلکسی S7 edge در قامت یک بیلبورد تبلیغاتی غول‌پیکر

سامسونگ هیچ‌گاه با تکنیک‌های جذاب بازاریابی بیگانه نبوده است و برای یکه‌تاز ماندن در این عرصه به تازگی یک بیلبورد ویدئویی غول‌پیکر را در شهر مسکو روسیه به یک گوشی عظیم گلکسی S7 edge تبدیل کرده است.

نمایش خیره‌کننده گلکسی S7 edge در قامت یک بیلبورد تبلیغاتی غول‌پیکر

به گزارش کلیک، از آنجا که این گوشی تنها در قامت یک بیلبورد ظاهر شده به هیچ وجه از قابلیت‌های تعاملی یک گوشی معمولی برخوردار نیست و فقط به عنوان یک نمایشگر تبلیغاتی، کلیپ‌های ویدئویی متعددی را برای جلب توجه شهروندان در معرض دید آن‌ها قرار می‌دهد.

سامسونگ خاطرنشان می‌کند که این بیلبورد، بزرگ‌ترین در نوع خود برای تبلیغ گلکسی S7 edge در سراسر اروپاست. این بیلبورد که در منطقه سوکول مسکو واقع شده دارای ارتفاعی به بلندای ۸۰ متر و عرضی به درازای ۴۰ متر و اساسا یک نمایشگر ال‌ای‌دی غول‌پیکر است. این بیلبورد آن‌قدر بزرگ است که حتی از فاصله ۲٫۲ کیلومتری و از ساختمانی در همین فاصله به راحتی مشاهده می‌شود. همچنین این نمایشگر تبلیغاتی عظیم در حاشیه یک جاده اصلی قرار دارد که مرکز شهر مسکو را به فرودگاه آن متصل می‌کند، در نتیجه روزانه توسط بیش از ۸۰۰ هزار نفر مورد بازدید قرار می‌گیرد.

در حالی که سامسونگ از این شیوه تبلیغاتی به عنوان تاکتیکی منحصربه‌فرد برای تبلیغ گوشی هوشمند جدید خود استفاده می‌کند اما به طور کامل برای جذب مشتریان در بازار ایالات متحده به چنین روش‌هایی متوسل نمی‌شود، هر چند بهره‌گیری از بیلبوردهای عظیم ویدئویی در مناطقی از قبیل منهتن نیویورک و همچنین میدان تایمز یک راهکار شناخته شده است. این صفحه نمایش غول‌پیکر در تمام طول روز به راحتی دیده شده و در تاریکی شب نیز از جلوه‌ای تاثیرگذار برخوردار است. حتی لوگوی سامسونگ نیز که در پیشانی بیلبورد واقع شده به وضوح در تاریکی شب مشاهده می‌شود و آن‌قدر روشن و پرنور است که مردم فکر می‌کنند این نمایشگر بزرگ، چیزی فراتر از یک بیلبورد تبلیغاتی و یک گوشی غول پیکر است.

یک دلیل بدیهی برای اتخاذ چنین روشی برای بازاریابی این است که سامسونگ می‌خواهد به کسب‌وکار خود در این منطقه از اروپا رونق بدهد، اما نکته قابل تامل اینجاست که آیا بهره‌گیری از این تاکتیک منجر به افزایش فروش سامسونگ در روسیه خواهد شد یا خیر.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر