گلکسی اس 7 سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم مجهز می‌شود

مدت‌هاست که شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ می‌شنویم. چندی پیش گفته شده بود که احتمال دارد پرچمدار بعدی سامسونگ به اسکنر عنبیه‌ی چشم کاربر مجهز شود، اما پس از آن شایعات پیرامون این موضوع فروکش کردند. اما طبق گزارش اخیر وال استریت ژورنال، ظاهرا احتمال تجهیز گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم کاربر بسیار بالاست. با کلیک همراه باشید.

گلکسی اس 7 سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم مجهز می‌شود

اما طبق گزارش اخیر وال استریت ژورنال، ظاهرا احتمال تجهیز گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم کاربر بسیار بالاست. با کلیک همراه باشید.

بنا به اطلاعات ارائه شده از سوی این منبع، ظاهرا کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس 7 خود را با قیمتی بسیار بالا و بیشتر از قیمت گلکسی اس 6 عرضه خواهد کرد و دلیل اصلی این موضوع هم بهره‌مندی این محصول از قابلیت‌های خاص و پیشرفته‌تری نظیر اسکنر عنبیه چشم است. بنابراین اگر این محصول به اسکنر عنبیه چشم مجهز شود، مطمئنا دیگر در طراحی آن از اسکنر اثر انگشت استفاده نخواهد شد و تا حدی ظاهر محصول نیز می‌تواند نسبت به گلکسی اس 6 سامسونگ دستخوش تغییراتی شود.

4c461d48-f0bc-4594-bfa9-422f9c1595fc

البته نباید فراموش کنیم که شایعات این چنینی همواره از سوی منابع خبری متنوع منتشر می‌شوند. پیش از این و در سال 2015 و 2014 هم شاهد ارائه‌ی شایعات مشابه‌ای بودیم که بر اساس آن‌ها ادعا می‌شد دو گوشی هوشمند گلکسی اس 5 و گلکسی اس 6 سامسونگبه اسکنر عنبیه چشم مجهز می‌شود. اما نهایتا دیدیم که این امر تحقق نیافت و اطلاعات ارائه شده تنها در حد شایعات غیرواقعی بودند.

اما شاید بتوان برای منبع وال استریت ژورنای یک استثناء قائل شد. این منبع بسیار قابل اعتماد است و اصولا پیش بینی‌های وی با آنالیز دقیق اطلاعات به دست آمده انجام می‌شود و احتمال به حقیقت پیوستن پیش بینی‌های این منبع زیاد است. چندیش پیش هم شاهد انتشار اخبار مشابه‌ای در رابطه با پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی گوشی هوشمند جی 5 بودیم. بر این ساسا گفته شده بود که ال‌جی قصد دارد گوشی هوشمند جی 5 خود را به اسکنر عنبیه‌ی چشم کاریری مجهز کند که از فاصله‌ی نیم متری قادر به آنالیز و شناسایی مشخصات عنبیه‌ی چشم کاربر است. در هر صورت باید منتظر بمانیم و شاهد اخبار رسمی مرتبط با این دو گوشی باشیم. به نظر شما شانس بهره‌مند شدن گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 از اسکنر عنبیه‌ی چشم چقدر است؟

0

منبع: sammobile

ارسال نظر