گلکسی اس 7 در رویداد CES 2016 معرفی نمی‌شود

همانطور که می‌دانید سال 2015 میلادی در حال اتمام است و به سال 2016 نزدیک می‌شویم. پس رویدادها و نمایشگاه‌های مرتبط با این سال هم به زودی برپا خواهند شد و در طول این نمایشگاه‌ها شاهد رونمایی از محصولات متنوع کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی تکنولوژی خواهیم بود.

گلکسی اس 7 در رویداد CES 2016 معرفی نمی‌شود

به گزارش کلیک ، یکی از اولین رویدادهای مرتبط با تکنولوژی که هر ساله برگزار می‌شود، نمایشگاه CES است. این نمایشگاه در ماه ژانویه‌ی هر سال برپا می‌شود و در طول آن شاهد رونمایی از محصولات و تکنولوژی‌های بسیار جالبی خواهیم بود.

چندی پیش شایعاتی در رابطه با برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور رونمایی زود هنگام از پرچمدار بعدی خود یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 منتشر شد. بر این اساس گفته شده بود که سامسونگ قصد دارد در رویداد CES 2016 از گوشی گلکسی اس 7 رونمایی کند. اما امروز شاهد ارائه‌ی جزئیات رسمی مربوط به برنامه‌ریزی سامسونگ برای رویداد CES 2016 بودیم و در این جزئیات ارائه شده هیچ اشاره‌ای به رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس 7 نشده است.

1-Samsung CES 2016

به طور کلی سامسونگ پیش از این هم همواره در رویداد CES 2016 بر روی سایر تکنولوژی‌های خود متمرکز می‌شد و این رویداد را به منظور معرفی گوشی‌ها یا تبلت‌های جدید در نظر نمی‌گرفت. در اطلاعات منتشر شده‌ی رسمی سامسونگ اشاره شده که این کمپانی در رویداد CES 2016 تنها بر روی نوآوری‌های مرتبط با تلویزیون‌ها و لوازم خانگی متمرکز خواهد شد. بنابراین خبری از هیچ گوشی هوشمندی در این رویداد نخواهد بود و گلکسی اس 7 سامسونگ هم مطمئنا در CES 2016 معرفی نمی‌شود.

با توجه به این اطلاعات ارائه شده انتظار داریم که گلکسی اس 7 سامسونگ دقیقا مشابه با گوشی هوشمند گلکسی اس 6 در ماه مارس عرضه شود. اگرچه با وجود تمامی این تفاسیر همچنان شانس ایجاد تغییر در این برنامه‌ریزی‌های وجود دارد، اما در مجموع این شانس از احتمال بسیار پایینی برخوردار است.

منبع: gsmarena

ارسال نظر