گلکسی S8 Active با بدنه ای مقاوم و ضد ضربه روانه بازار می شود

خبر های فاش شده از انتشار یک نسخه مقاوم و ضد ضربه از گلکسی S8 حکایت دارد. این گوشی که از استحکام بی نظیری بهره می برد، گلکسی S8 Active نام دارد.

گلکسی S8 Active با بدنه ای مقاوم و ضد ضربه روانه بازار می شود

به گزارش کلیک ، سامسونگ درست مثل پرچمدار قبلی خود، قصد دارد یک مدل متفاوت از گوشی گلکسی S8 را که از استحکام بالاتری برخوردار است روانه بازار کند. این مدل اگر چه از نظر زیبایی قدرت رقابت با مدل اصلی گلکسی S8 را ندارد، ولی یک پرچمدار کاملا ضد ضربه است. عرضه گوشی Galaxy S8 active اکنون در یک گزارش دیگر نیز ذکر شده است و به نظر می رسد که تا ورود این نسخه سرسخت از جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ زمان زیادی نمانده است.

شماره مدل گلکسی S8 اکتیو فاش شده ولی هنوز اطلاعاتی از طراحی آن در اختیار ما نیست

اگر در مورد شماره مدل گوشی هوشمند گلکسی S8 Active کنجکاو هستید، گفته می شود که SM-G892A برای این گوشی تعیین شده و این موضوع نیز درست به نظر می رسد، چرا که این شماره با گوشی هوشمند قبلی همخوان است. گوشی گلکسی S7 Active دارای شماره مدل SM-G891A بود که مشخصا حرف A نشان دهنده کلمه Active است. غیر از مجهز بودن این گوشی هوشمند به اندروید ۷، فعلا اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست.

از نظر مشخصات ظاهری و طراحی نیز اطلاعاتی نداریم و باید منتظر بمانیم. از آنجایی که این گوشی فقط برای عرضه در بازار آمریکا ساخته می شود، پس باید انتظار داشت که سامسونگ از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ در آن استفاده کند.

تفاوت احتمالی دیگر گلکسی S8 Active با مدل معمولی را باید در بدنه خارجی آن جستجو کرد. به احتمال زیاد، بدنه این گوشی را به جای فلز و شیشه، پلاستیک پوشش خواهد داد که از آن در برابر سقوط های احتمالی محافظت می کند. متاسفانه چنین مسئله ای باعث عدم پشتیبانی گلکسی S8 Active از فناوری شارژ بی سیم خواهد شد.

همچنین ممکن است صفحه نمایش این دستگاه به جای گوریلا گلس ۵ با لایه هایی از پلاستیک پوشش داده شود، چرا که پلاستیک نسبت به شیشه مقاوم تر است، ولی در برابر خط و خش های ناشی از برخورد کلید، سکه و حتی چاقو آسیب پذیر تر است.

ارسال نظر