اعلام امتیازات گلکسی S8 و S8 پلاس سامسونگ + ویدئو

امتیازات هر دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در بنچمارک Geekbench مشاهده شد. البته امتیازات این دو گوشی در این بنچمارک تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و دو گوشی فقط در اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری با هم تفاوت دارند.

اعلام امتیازات گلکسی S8 و S8 پلاس سامسونگ + ویدئو

به گزارش کلیک ، مدتی پیش یک ویدیوی ۵ ثانیه ای از گلکسی اس ۸ منتشر شد که و اگر تصاویر نمایش داده شده در این گوشی مربوط به گلکسی اس ۸ باشد، می توان گفت که این گوشی دارای طراحی زیبا و شیکی است. از تصاویر نمایش داده شده در این ویدیو می توان فهمید که حسگر اثر انگشت این گوشی در پشت آن و درست در کنار دوربین آن واقع شده است. در اطلاعات منتشر شده توسط منابع قابل اعتماد دیگر، نیز این چنین گفته شده است. ظاهرا دکمه هوم در گلکسی اس ۸ حذف شده است. در مورد مکان قرارگیری حسگر اثر انگشت این گوشی دو احتمال وجود دارد. این حسگر یا در زیر صفحه نمایش گوشی تعبیه شده است و یا در پشت آن قرار گرفته است که احتمال دوم قوی تر است.

کلیپ منتشر شده از گلکسی اس ۸

علاوه بر این، مشخصات دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. گوشی گلکسی اس ۸ با مدل SM-G950U در این بنچمارک نمایش داده شده است. طبق اطلاعات نمایش شده در بنچمارک، هر دو گوشی با اندروید ۷ مورد آزمایش قرار گرفته اند، اما به دلیل اینکه نسخه ۷٫۱ اندروید نوقا نیز به تازگی منتشر شده است، احتمالا هر دو گوشی با این نسخه از اندروید نوقا عرضه خواهند شد. گلکسی اس ۸ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، ۴ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی هشت هسته ای با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز است. این گوشی در آزمایش تک هسته ای امتیاز ۱۹۱۶ و در آزمایش چند هسته ای امتیاز ۶۰۱۱ را کسب کرده است.

همانطور که گفتیم مشخصات گوشی گلکسی اس ۸ پلاس هم در این بنچمارک نمایش داده شده است. این گوشی نیز با مدل SM-G955U نمایش داده شده است. ظاهر دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس فقط در اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری با هم تفاوت دارند. گوشی گلکسی اس ۸ دارای صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی و گوشی گلکسی اس ۸ پلاس دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی است. همچنین گوشی گلکسی اس ۸ پلاس دارای باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و گوشی گلکسی اس ۸ دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است. امتیاز گوشی گلکسی اس ۸ پلاس با همتای خود تفاوت زیادی ندارد. این گوشی در آزمایش تک هسته ای امتیاز ۱۹۲۹ و در آزمایش چند هسته ای امتیاز ۶۰۸۴ را از آن خود کرده است. امتیازات گلکسی اس ۸ پلاس تنها ۱٫۲ درصد بیشتر از گلکسی اس ۸ است.

گلکسی اس ۸ پلاس

گلکسی اس ۸


با نزدیک شدن به زمان رونمایی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ که مصادف با ۹ فروردین است، شایعات بیشتری در مورد این دو گوشی منتشر خواهد شد که باید منتظر آن ها بمانیم.

ارسال نظر