گلکسی S8 رکورد شکست؛ کسب نمره حیرت انگیز ۲۰۵ هزار در بنچمارک آنتوتو

بنابر برخی اخبار و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، گوشی گلکسی s8 سامسونگ توانسته یک رکورد خیره کننده در بنچمارک معتبر آنتوتو به ثبت برساند و دوربین ها  لحظه ثبت نمره استثنایی ۲۰۵۲۸۴ را ثبت کرده اند.  

گلکسی S8 رکورد شکست؛ کسب نمره حیرت انگیز ۲۰۵ هزار در بنچمارک آنتوتو

به گزارش کلیک، با ثبت این رکورد جدید،گلکسی S8 بالاتره نمره این بنچمارک را به خود اختصاص می دهد و توانست آیفون ۷ اپل را که پیشتربا نمره ۱۸۱ هزار را ثبت کرده بود، پشت سر بگذارد. . قدرتمندترین موبایل اندرویدی نیز تا به امروز OnePlus 3T با چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ و نمره ۱۶۲ هزار بوده است.

تفاوت فاحش میان امتیاز وان پلاس ۳T و امتیاز کسب شده از سوی گلکسی S8، به خوبی برتری چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵ را در برابر چیپست نسل قبل نمایش می دهد.سال گذشته، گلکسی s7 به همراه اسنپدراگون ۸۲۰ به دست کاربران چینی و آمریکایی رسید و در مناطق دیگر، همراه اگزینوس ۸۸۹۰ عرضه شد.

شرکت سامسونگ در حال حاضر برای رونمایی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه) طی مراسمی در نیویورک تمرکز کرده است. با این همه، تاریخ رسمی عرضه این دستگاه، ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت ماه) خواهد بود. دلایل گوناگونی می توان برای این تصمیم سامسونگ آورد. پیش از هر چیز، کره ای می خواهند از همه مطمئن باشند تا حوادث گلکسی نوت ۷ تکرار نشود و از طرف دیگر تاخیر یک ماهه در عرضه، به کوالکام و سامسونگ در تولید چیپ های ۱۰ نانومتری کمک خواهد کرد.

ارسال نظر