انتشار بنچمارک اگزینوس ۸۸۹۵ گوشی گلکسی S8

پس از معرفی گوشی هوشمند گلکسی S8 در روز گذشته، امروز نتایج بنچمارک پردازنده اگزینوس این گوشی در گیک بنچ رویت شد.

انتشار بنچمارک اگزینوس ۸۸۹۵ گوشی گلکسی S8

به گزارش کلیک، بر طبق آخرین بنچمارک گیری که از پردازنده این گوشی انجام شده است، ساعاتی پیش مشخص شد که گلکسی s8 توانسته امتیاز ۱۹۴۵ در حالت تک‌هسته‌ای و امتیاز ۶۳۱۲ در حالت چندهسته‌ای را کسب کند. البته این نتایج مربوط به پردازنده اگزینوس به کار رفته در گلکسی S8 است و ارتباطی به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ که در برخی نسخه های گلکسی s8 استفاده شده است ندارد.

از نظر طراحی و سخت افزاری دو نسخه گلکسی S8 و S8 plus شباهت زیادی با هم دارند و تنها تفاوت در اندازه آنها است که بر طبق تصاویر منتشر شده، گلکسی S8 پلاس اندازه بزرگتری نسبت به گلکسی s8 دارد که به تبع آن از باتری بزرگتری در گلکسی S8 پلاس استفاده شده است. همان‌طور که قبلا اشاره شد، هردو گوشی یادشده دارای دو نسخه هستند و با دو تراشه‌ی سیستم روی یک چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۳۵ یا Exynos 8895 که تقریبا قدرت مشابهی دارند، به فروش خواهند رسید. گلکسی اس ۸ از صفحه نمایش ۵.۸ اینچی سوپر امولد با حداکثر رزولوشن ۱۴۴۰×۲۹۶۰ بهره می‌برد؛ در حالی که گلکسی اس ۸ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی سوپر امولد است که از رزولوشن مشابه گلکسی اس ۸ استفاده می‌کند.

گوشی‌های هوشمند یادشده با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی قابل افزایش ۶۴ گیگابایتی و اندروید ۷ نوقا عرضه می‌شوند. رابط کاربری UI سامسونگ هم طبق معمول در هردو گوشی نصب و با سیستم عامل اندروید ۷ یکپارچه شده است.

به نظر شما قدرت پردازشی گلکسی s8 سامسونگ برای شکست رقبا کافی است؟

ارسال نظر