هزینه تولید بیشتر گلکسی S8 در مقایسه با آیفون ۷

صفحه‌نمایش Infinity Display با لبه‌های منحنی یک پنل AMOLED  و برخی از این قبیل موجب شده تا گلکسی اس ۸ هزینه تولید بالایی را برای سامسونگ به دنبال داشته باشد. در واقع آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که محصول پرچم‌دار سامسونگ هزینه تولید بیشتری نسبت به آیفون ۷ اپل دارد.

هزینه تولید بیشتر گلکسی S8 در مقایسه با آیفون ۷

به گزارش کلیک- براساس بررسی IHS Markit و به گفته Andrew Rassweiler مدیر ارشد این شرکت تحقیقاتی، دلایل متعددی موجب افزایش هزینه تولید گلکسی اس ۸ شده است. وی می‌گوید:

کل هزینه گلکسی اس ۸ به نظر می‌رسد بخشی از یک روند منعکس کننده مسابقاتی باشد که در ویژگی‌های محصولات اپل، سامسونگ و دیگر برندها می‌توان مشاهده کرد. موضوع افزوده شدن سخت‌افزار جدید و برخی ویژگی‌های متمایز دیگر افزایش هزینه را به دنبال دارد. در سوی دیگر ویژگی‌های جدید غیرسخت‌افزاری گلکسی اس ۸ همانند دستیار هوشمندی چون بیکسبی از دیدگاه کالبدشکافی می‌تواند هزینه‌های مشابه‌ای را چه در گلکسی اس ۸ و آیفون آینده به وجود آورد.

هزینه تولید گلکسی اس ۸ سامسونگ بیش از ۳۰۱ دلار بوده که نسبت به آیفون ۷ بیشتر است. این نشان می‌دهد افزوده شدن ویژگی ها و سخت افزارهای جدید می تواند هزینه را دوچندان کند. با این حال ویژگی هایی در گلکسی اس ۸ شاهد بودیم که نخستین بار به کار گرفته شد که از جمله باید به بلوتوث ۵٫۰، سرعت گیگابایت LTE و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ می باشد.

با افزوده شدن صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی بدون حاشیه زاویه دید را گسترش داده است. در حال حاضر گلکسی اس ۸ با قیمت پایه ۷۵۰ دلاری به فروش می‌رسد و قیمت نسخه نهایی آن به ۸۵۰ دلار می‌رسد که حقیقتا قابل توجه است.

از مشخصات گلکسی اس ۸ باید به ویژگی‌های زیر اشاره کرد:

صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی نسخه استاندارد و ۶٫۲ اینچی نسخه پلاس با کیفیت QHD+

پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵

حافظه رم ۴ گیگابایتی/ حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی/ دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی

سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا

باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری نسخه استاندارد، باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری نسخه پلاس

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون گلکسی اس ۸ به وب سایت رسمی شرکت سامسونگ مراجعه کنید.

ارسال نظر