تصاویری از گلکسی اس ۸ طلایی در شبکه اجتماعی چینی

 سه تصویر جدید از نسخه طلایی رنگ گلکسی اس ۸ سامسونگ، در یک حساب کاربری در  شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد.

تصاویری از گلکسی اس ۸ طلایی در شبکه اجتماعی چینی

به گزارش کلیک ، شباهت زیادی در تصاویر گوشی گلکسی اس ۸ طلایی رنگ که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است با نسخه طلایی گلکسی اس ۸ که در ماه ژانویه با عموم مردم به اشتراک گذاشته شده بود، وجود دارد. اما نکته ی مورد توجه این است که این گوشی در پنل جلویی خود فاقد لوگوی سامسونگ است.

تصاویر منتشر شده از گلکسی اس 8 طلایی در شبکه اجتماعی چینی

گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و یا اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ برخوردارند و از ۴ گیگ رم بهره می برند. مدل پایه این دو اسمارت فون با فضای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود و دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز هستند. دو اسمارت فون مذکور همچنین از گواهینامه IP68 برخوردارند که نشان می دهد در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاومند.

گلکسی اس 8

همچنین بر اساس آخرین شایعات گلکسی اس ۸ پلاس از نمایشگر کواد اچ دی ۶٫۲ اینچی برخوردار است که با در نظر گرفتن کناره های گرد آن در واقع ۶٫۱ اینچی است. گلکسی اس ۸ نیز نمایشگری ۵٫۷ اینچی دارد. هر دو این اسمارت فون ها از اسکنر عنبیه و فناوری شارژ بیسیم نیز برخوردارند.

گلکسی اس 8

در پایان، پرچمداران سامسونگ نخستین اسمارت فون هایی خواهند بود که Bixby را معرفی می کنند که یک هوش مصنوعی است که توسط استارتاپ Viv توسعه داده شده است. Bixby با تمام اپلیکیشن های پیش فرض گلکسی یکپارچه سازی شده و از قابلیت های ویژه ای مانند جستجوی بصری برخوردار است که می تواند مشابه یک شی را در کاتالوگ ها یافته و خریداری کند.
در حالیکه سامسونگ خود را برای MWC آماده می کند، تایید کرده است که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در کنگره جهانی موبایل رونمایی نخواهند شد. در عوض این پرچمداران در اواخر ماه مارس رونمایی و از نیمه دوم ماه آوریل راهی بازار خواهند شد.

ارسال نظر