رونمایی از گلکسی S8 در نهم فروردین ۹۶ در نیویورک

سامسونگ گلکسی اس ۸ را در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد. این شرکت هم چنین برای آشنایی بیشتر کاربران با این گوشی تیزری تبلیغاتی هم منتشر کرده است.

رونمایی از گلکسی S8 در نهم فروردین ۹۶ در نیویورک

به گزارش کلیک ، بدیهی است که رونمایی از این گوشی اتفاق بزرگی برای سامسونگ خواهد بود، چرا که نیاز دارد شکست جهانی گلکسی نوت ۷ را پشت سر گذاشته و مجددا حضور قدرتمندانه ای را در بازار تجربه کند. این شرکت در ماجرای نوت ۷ مقدار زیادی سرمایه از دست داد، اما مهم تر از آن، قدر و منزلت از دست داده و اعتماد از بین رفته کاربران بود.

سامسونگ به شدت نیاز دارد که اس ۸ این خسارت ها را جبران کند. تاکنون تصاویری را از این گوشی دیده ایم اما مهم ترین نکته در مورد گلکسی اس ۸ قاب باریک دور و یک صفحه نمایش با گوشه های گرد است، درست همانند ال جی جی ۶ که به تازگی رونمایی شد.

دیگر مشخصات و امکانات شایعه شده برای اس ۸ شامل داکی است که گوشی را به یک دستگاه رومیزی تبدیل می کند. هم چنین یک دستیار دیجیتال ارتقا یافته به نام بیکسبی و یک نسخه بزرگ تر این گوشی به نام گلکسی اس ۸ پلاس هم در مورد این گوشی شایعه شده است.

ظاهرا نسخه پیش فرض اس ۸ دارای یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی خواهد بود، در حالی که نسخه بزرگ تر از یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی بهره می برد. اطلاعات کمی در مورد اس ۸ پلاس منتشر شده که ادعا می کند این گوشی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵، ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

هیچ کدام از این اطلاعات تاکنون توسط سامسونگ تایید نشده است، بنابراین بهتر است تا ۲۹ مارس منتظر بمانید.

ارسال نظر