تفاوت اساسی گلکسی S8 با اندازه ۵٫۸ اینچی و دیگر مدل ها

هرچه به زمان رو نمایی از جدیدترین گوشی پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی S8 نزدیک می شویم، جزییات بیشتری از این گوشی منتشر می شود. اما بر اساس آخرین اخبار منتشر شده تنها اندازه صفحه نمایش گلکسی S8 با اندازه صفحه نمایش سایر گوشی های دیگر متفاوت است. به نظر می رسد سایر مشخصات این گوشی شبیه به مشخصات گوشی پرچم دار قبلی سامسونگ یعنی S7 است.

تفاوت اساسی گلکسی S8 با اندازه ۵٫۸ اینچی و دیگر مدل ها

به نظر می رسد سایر مشخصات این گوشی شبیه به مشخصات گوشی پرچم دار قبلی سامسونگ یعنی S7 است.

به گزارش کلیک ، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در فضای اینترنت و خبرگزاری های موثق می توان مطمئن بود که گوشی پرچم دار جدید سامسونگ یعنی S8 که قرار است حدود ۱ ماه دیگر رو نمایی شود دارای صفحه نمایشی با اندازه ۵٫۸ اینچ خواهد بود. علاوه بر این سایر اخبار منتشر شده نشان می دهند که به غیر از اندازه صفحه نمایش در این گوشی سایر مشخصات تغییری نکرده اند و مانند مشخصات گوشی گلکسی S7 خواهند بود. برای گلکسی S8 از صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با پانل QHD استفاده شده است که در آن تکنولوژی Super AMOLED بکار رفته است.

قرار است به همره این گوشی هدفون های جادویی ساخت شرکت AKG Acoustic ارائه شوند. صدایی که این هدفون ها تولید می کنند فوق العاده است. همه کارشناسان بر این باورند که ارائه این هدفون ها به همراه این گوشی پرچم دار تصمیم فوق العاده عاقلانه ای است. در اخباری که چندی پیش منتشر شده بود گفته شده بود سامسونگ قصد دارد تا به همراه این گوشی یعنی S8 هدفون های بی سیم ارائه دهد که بسیاری از کاربران نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده بودند.

چون در گلکسی S8 قرار است از صفحه نمایش بزرگ استفاده شود بنابراین اندازه باتری استفاده شده در این گوشی بزرگ تر از اندازه باتری استفاده شده درگوشی پرچم دار قبلی سامسونگ یعنی S7 است. اگر سامسونگ نخواهد از باتری بزرگ تر برای این گوشی استفاده نماید بنابراین شاهد کاهش طول عمر باتری در هر بار شارژ و استفاده از شارژ بیشتر در باتری خواهیم بود. گفته می شود گوشی گلکسی S8 Plus نیز قرار است بعد از گلکسی S8 به بازار ارائه شود. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۶٫۲ اینچ است و مسلماً اندازه باتری در آن بسیار بزرگ تر خواهد بود. اکثر کارشناسان عقیده دارند کار با گوشی گلکسی S8 Plus برای کاربران بسیار ساده تر خواهد بود زیرا صفحه نمایش آن بزرگ تر است و تقریباً کاربردی شبیه به یک تبلت خواهد داشت. در هر دو گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و چیپ اکسینوس ۸۸۹۵ استفاده شده است.

نکته مهم این است که گلکسی S8 قرار است در دو نوع با صفحه نمایش صاف و لبه دار به بازار ارائه شود.

اما سایر مشخصا این جدیدترین گوشی پرچم دار سامسونگ به شرح زیر است:

کابل ۴G LTE

صفحه نمایش ۵٫۸اینچی تخت و ۵٫۶ اینچی لبه دار از نوع Quad HD و تکنولوژی AMOLED

دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت

دوربین ۸ مگا پیکسل در جلو

مقاوم در برابر آب و گرد و خاک به همراه قابلیت پشتیبانی از IP68

اسکنر عنبیه

حافظه داخلی ۶۴ گیگ به همراه پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD

رم ۴ گیگ

پشتیبانی از شارژ بی سیم با استفاده از شارژر مخصوص

تحت سیستم عامل اندروید

همراه با هدفون های AKG

ارسال نظر