سیستم اسکن هوشمند گلکسی S9 به طور همزمان چهره و عنبیه چشم را بررسی می کند

رسانه کلیک - کمتر از یک ماه تا معرفی پرچمداران آینده سامسونگ زمان باقی مانده با این حال به تازگی اطلاعاتی در رابطه با ویژگی اسکن هوشمند گلکسی S9 فاش شده است. اسکن هوشمند گلکسی اس 9 با ترکیب سیستم شناسایی چهره و اسکنر عنبیه چشم کار می کند.

سیستم اسکن هوشمند گلکسی S9 به طور همزمان چهره و عنبیه چشم را بررسی می کند

موشکافی فایل APK مربوط به اپلیکیشن تنظیمات آخرین نسخه بتا اندروید اوریو برای گلکسی نوت 8، اطلاعات جالبی را در رابطه با پرچمداران آینده سامسونگ فاش کرده است. به نظر می رسد سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به یک ویژگی جدید به نام اسکن هوشمند مجهز می شوند.

بر اساس گزارش منتشر شده، این ویژگی با ترکیب سیستم شناسایی چهره و اسکنر عنبیه چشم کار می کند که امنیت و دقت آن را نسبت به سیستم های مشابه بهبود می بخشد. اسکن هوشمند گلکسی S9 در تمامی شرایط نوری کارایی خود را حفظ خواهد کرد.

در ویدیویی که توسط فردی به نام Maxwell Weinbach در یوتیوب منتشر شده می توان نحوه کارکرد اسکن هوشمند گلکسی اس 9 را مشاهده کرد. توسط این ویژگی می توان به راحتی و با سرعت بالا گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را قفل گشایی کرد. این قابلیت توسط اپلیکیشن ها نیز قابلیت استفاده خواهد بود. در ادامه می توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

در حال حاضر گوشی های هوشمند گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی نوت 8 از سنسور اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم بهره می برند و کاربران می توانند توسط آن ها قفل دستگاه خود را باز کنند. با این وجود اسکن هوشمند گلکسی اس 9 امنیت و سرعت عمل بالاتری نسبت به پرچمداران حال حاضر سامسونگ خواهد داشت.

اسکن هوشمند گلکسی اس 9

سامسونگ در گذشته تایید کرده بود که از پرچمداران جدید خود در 25 فوریه در شهر بارسلونا رونمایی خواهد کرد ( گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود ). تا به امروز اطلاعات زیادی از این دو دستگاه منتشر شده است ( مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت ).

ارسال نظر