احتمال عرضه گلکسی اس 9 مینی با نمایشگر ۴ اینچی

رسانه کلیک – بر اساس شایعات، سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی S9 و گلکسی S9+ است. گزارشات اخیر حاکی از آن است که این شرکت، تولید انبوه گلکسی S9 را از ما آینده آغاز خواهد کرد. اما جدیدا گمانه‌زنی‌هایی به گوش می‌رسد که از ارائه یک تلفن هوشمند دیگر به نام گلکسی اس 9 مینی (Galaxy S9 Mini) در کنار گلکسی S9 و S9+ خبر می‌دهد.

احتمال عرضه گلکسی اس 9 مینی با نمایشگر ۴ اینچی

اما جدیدا گمانه‌زنی‌هایی به گوش می‌رسد که از ارائه یک تلفن هوشمند دیگر به نام گلکسی اس 9 مینی (Galaxy S9 Mini) در کنار گلکسی S9 و S9+ خبر می‌دهد.

به گزارش کلیک به نقل از ValueWalk، این موبایل مرموز احتمالاً نسخه ۴ اینچی گلکسی S9 خواهد بود. با این حال، این خبرگزاری ادعای خود را صرفاً بر مبنا اطلاعاتی که توسط یکی از افشاگران Weibo منتشر شده مطرح کرده است. بر این اساس گفته می‌شود سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند ویژه کوچک‌تر از ۵ اینچ است که از پنل نمایشی Infinity Display استفاده خواهد کرد.

دستگاه‌های گلکسی S8 و S8+ از نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۲ اینچی Infinity Display بهره می‌برند. سال گذشته، گلکسی S7 و S7 Edge به نمایشگرهای ۵.۱ و ۵.۵ اینچی مجهز بودند. علی‌رغم افزایش قابل توجه اندازه نمایشگر در پرچمداران سامسونگ، تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بخشی از کاربران هنوز خواستار تلفن‌های هوشمند کوچک هستند. اتفاقی که سال گذشته باعث شد اپل را به سمت تولید آیفون SE سوق دهد.

گفته می‌شود که اپل در سال ۲۰۱۸ هم می‌خواهد سه آیفون تمام صفحه معرفی کند، اما اوایل ماه جاری میلادی برخی مدعی شدند که این شرکت در سه ماهه اول ۲۰۱۸ قصد معرفی یک دستگاه چهار اینچی که احتمالاً آیفون SE 2 باشد را دارد. شایعه وجود گلکسی اس 9 مینی (Galaxy S9 Mini) اکنون می‌تواند به عنوان رقیبی برای آیفون SE 2 به حساب بیاید.

سامسونگ تا به حال نسخه‌ای تحت عنوان «مینی» برای گلکسی S7 و S6 منتشر نکرده بود. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که امسال هم نسخه کوچک‌تری برای گلکسی S9 نداشته باشیم. پس با توجه به این که مدرک محکمی برای تایید وجود آیفون SE 2 و گلکسی اس 9 مینی وجود ندارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم فعلاً این خبر را قطعی تلقی نکنید.

بر اساس شایعات نسخه ۲۰۱۸ دستگاه‌های گلکسی A5 و گلکسی A7 هم مجهز به نمایشگرهای ۵.۵ و ۵.۷ اینچی Infinity Display خواهند بود. این دستگاه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا با صرف هزینه‌ای معقول از طراحی تمام صفحه سامسونگ استفاده کنند. انتظار می‌رود این دو موبایل که تاییدیه‌های Bluetooth SIG و FCC آمریکا را دریافت کرده‌اند در ماه آینده یا در ژانویه ۲۰۱۸ معرفی شوند.

ارسال نظر