انتشار تصاویر گلکسی S9 پلاس با قاب های رنگارنگ و دوربین دوگانه

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر گلکسی S9 پلاس سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که این گوشی را در رنگ‌های مختلف و جذاب و هم‌چنین مجهز به دوربین دوگانه نشان می‌دهد.

انتشار تصاویر گلکسی S9 پلاس با قاب های رنگارنگ و دوربین دوگانه

انتشار مشخصات و تصاویر گوشی‌های هوشمند چند ماه قبل از رونمایی رسمی کم‌کم در حال تبدیل شدن به یک سنت در دنیای فناوری است. دو کمپانی سامسونگ و اپل به‌دلیل جذابیتی که برای کاربران در سراسر جهان دارند، بیشتر مورد لطف و عنایت افشا کنندگان اطلاعات قرار می‌گیرند؛ بر همین اساس به تازگی تصاویری از یکی از دو پرچم‌دار آینده شرکت سامسونگ گلکسی S9 پلاس با قاب‌های رنگی مختلف منتشر شده است.

گلکسی S9 پلاس که در واقع نسخه بزرگتر گلکسی S9 است، برخلاف نسل قبلی سری گوشی‌های اس یعنی گلکسی S8 پلاس که مشخصات کاملا مشابهی با بردار کوچکترش گلکسی S8 داشت، این بار قرار نیست این اتفاق برای نسخه نهم این سری گوشی‌ها تکرار شود و آن‌طور که از اخبار و شایعات برمی‌آید، گلکسی S9 پلاس گوشی کاملا متفاوتی با گلکسی S9 خواهد بود.

گلکسی S9‌ پلاس مانند گلکسی نوت ۸ به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد بود که به‌صورت عمودی قرار دارد؛ آن‌طور که از اخبار به نظر می‌آید گلکسی S9 این ویژگی را نخواهد داشت. طبق تصاویر و اطلاعات منتشر شده در کنار لنز دوگانه گلکسی S9 پلاس فلاش و حسگر ضربان قلب قرار گرفته و زیر آنها نیز سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

تغییر در مکان قرارگیری سنسور اثر انگشت احتمالا رضایت بسیاری از کاربران را به همراه خواهد داشت، چرا که اکثر کاربران سامسونگ از کثیف شدن لنز هنگام استفاده از سنسور اثر انگشت اظهار گلایه‌مندی کرده اند.

گلکسی S9 پلاس

تصاویر گلکسی S9 پلاس بیشتر بر روی قاب پشتی گوشی تمرکز دارد و نمای جلویی را به‌درستی نشان نمی‌دهد؛ با این‌حال به نظر می‌رسد نسبت تصویر 18.5:9 برای این گوشی در نظر گرفته شده و حاشیه‌های صفحه‌نمایش کم‌تر از مدل قبلی است.

این تصاویر همچنین خبر از قاب‌های رنگارنگ و متنوعی دارند که احتمالا تنوع رنگ بالایی از گلکسی S9 پلاس را نوید می‌دهد.

گلکسی S9 پلاس از آخرین نسخه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 بهره گرفته و شنیده ها حاکی از آن است که باید منتظر رونمایی از این گوشی و گلکسی S9 در جریان نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا نیز باشیم.

ارسال نظر