سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را در رندری جدید ببینید!

رسانه کلیک - به نظر می رسد تا قبل از معرفی رسمی جدیدترین پرچمداران سامسونگ، تمامی اطلاعات مربوط به آن ها در فضای مجازی منتشر شود. به تازگی رندری از سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده که شباهت طراحی آن به گلکسی S8 پلاس را نشان می دهد.

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را در رندری جدید ببینید!

برخی از افراد علاقه دارند که شرکت ها هر ساله پرچمداران خود را با طراحی جدیدی معرفی و روانه بازار کنند. اپل تا قبل از معرفی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، هر دو سال یکبار طراحی محصولات خود را تغییر می داد که ظاهرا از این بعد با سیکلی سه ساله روبرو خواهیم بود. سامسونگ نیز درنظر دارد که طراحی پرچمداران خود را هر دو سال یکبار متحول کند.

بر اساس رندری که اخیرا منتشر شده است، طراحی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس تفاوت چندانی با نسل گذشته خود نخواهد داشت. با وجود طراحی مشابه، به نظر می رسد که حاشیه های نمایشگر در نسل جدید با کاهش روبرو شود. این رندر که فایل CAD است، به تصویری که به تازگی از گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شده شباهت دارد ( تصویر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد ).

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

در حالت کلی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در نمای جلویی تفاوتی با گلکسی اس 8 پلاس ندارد ولی اگر به لبه های این رندر توجه کنیم، با طراحی گردتری روبرو می شویم. کاهش حاشیه های نمایشگر و همچنین طراحی گردتر لبه‌ های گوشی باعث ارگونومی بهتر گلکسی S9 پلاس می شود و همچنین احتمال سقوط آن از دست کاربر را کاهش می دهد.

به احتمال زیاد تا زمان معرفی این دستگاه در تاریخ 25 فوریه ، اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز پیدا کند ( گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود ). انتظار می رود قدرت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین کند و همچنین دوربین مورد استفاده در آن ها به دریچه دیافراگم متغیر F1.5 تا F2.4 مجهز باشد ( مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت ).

ارسال نظر