تماشا کنید: مقایسه سامسونگ گلکسی اس 9+ با اپل آیفون X

رسانه کلیک - گلکسی اس 9+ و آیفون X دو پرچمدار مطرح موجود در بازار هستند که هر کدام به روش خودشان، بهترین عملکرد را در بخش‌های مختلف ارایه می‌کنند. در ادامه این مطلب با مقایسه گلکسی اس 9+ و آیفون X همراه ما باشید. 

تماشا کنید: مقایسه سامسونگ گلکسی اس 9+ با اپل آیفون X

اپل و سامسونگ که به عنوان پیشتازان بازار تلفن‌های هوشمند به حساب می‌آیند، هر ساله با معرفی محصولات جدید، نظر بسیاری از از کاربران را به خودشان جلب می‌کنند. گلکسی اس 9+ و آیفون X دو پرچمدار فعلی این دو غول قدرتمند هستند که بخش بزرگی از بازار تلفن‌های هوشمند را در دست گرفته‌اند.

گلکسی اس 9 پلاس که در واقع یک نسخه حرفه‌ای‌تر از جدیدترین پرچمدار سامسونگ بوده، از یک نمایشگر سوپر امولد 6.2 اینچی با نام infinity، بدنه شیشه‌ای، دوربین دوگانه با فناوری گشودگی دیافراگم متغیر، اسپیکر استریو و باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت بهره برده است. این مشخصات در کنار چیپست قدرتمند اگزینوس 9810، تجربه بسیار عالی از تلفن هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ( بررسی گلکسی اس 9 پلاس؛ انقلابی در دوربین گوشی‌های هوشمند! )

در مقابل آیفون X که جدیدترین و خاص‌ترین تلفن هوشمند ساخته شده توسط اپل محسوب می‌شود، با مشخصات تقریبا مشابهی قرار دارد. در این آیفون جدید شاهد صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر امولد در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه و دوربین دوگانه با قابلیت عکاسی پرتره هستیم. اسپیکر استریو و باتری با ظرفیت 2716 میلی‌ آمپر ساعت هم از دیگر مشخصات کلی این پرچمدار جدید به حساب می‌آید. چیپستی که اپل برای این دو مدل در نظر گرفته، A11 Bionic بوده که حتما به اندازه کافی با قدرت بالای آن آشنایی دارید. ( از نزدیک با آیفون 10؛ منحصر بفردترین آیفون دنیا )

اگر شما از آن دسته کاربران سخت پسندی هستید که همچنان برای انتخاب بین دو مدل گلکسی اس 9+ و آیفون X تصمیم گیری نکرده‌اید، در ادامه این مطلب با ویدیوی مقایسه این دو پرچمدار همراه باشید. در این ویدیو شما را با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دو گوشی‌ آشنا می‌کنیم تا به برتری هرکدام در بخش‌های مختلف پی ببرید.

نظر شما در رابطه با ویدیوی مقایسه گلکسی اس 9+ و آیفون X چیست؟

ارسال نظر