تصویر سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد

رسانه کلیک - با وجود اینکه کمتر از یک ماه تا معرفی پرچمداران جدید سامسونگ فاصله داریم، اطلاعات زیادی از این محصولات به بیرون درز پیدا می کند. به تازگی تصویر سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شده که نمای جلویی این دو دستگاه را نشان می دهد. 

تصویر سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد

ایوان بلس که یکی از مشهورترین فاش کنندگان اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی محسوب می شود، به تازگی تصویر جدیدی از گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر کرده است. در اولین نگاه به این تصویر نمی توانید حدس بزنید که با دو پرچمدار آینده سامسونگ روبرو هستید ( تماشا کنید؛ سامسونگ گلکسی S9 با حاشیه های بسیار کم نمایشگر ).

همانطور که در تصویر سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس پیداست، این دو دستگاه در کنار یکدیگر قرار دارند که طراحی آن ها بسیار شبیه به پرچمداران سال گذشته این شرکت یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس است، البته حاشیه اطراف نمایشگر مخصوصا در بخش زیرین دستگاه کاهش یافته است.

سامسونگ گلکسی اس 9

در حالی که در این تصویر نمی توان نمای پشتی این دو دستگاه را مشاهده کرد، ولی بلس به این نکته اشاره کرده که طراحی پنل پشتی با نمونه های موجود در بازار متفاوت است. نحوه چینش دوربین دوگانه گلکسی S9 پلاس به صورت عمودی بوده و سنسور اثر انگشت برای راحتی کاربر در زیر آن قرار گرفته است.

بر خلاف سال گذشته به نظر می رسد پرچمداران جدید سامسونگ تفاوت بیشتری با هم داشته باشند. در حالی که برادر کوچک تر با نمایشگر 5.8 اینچی خود به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی با یک سنسور مجهز است، گلکسی S9 پلاس از نمایشگر 6.2 اینچی، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی دوگانه بهره می برد.

تیزر رسمی که سامسونگ برای معرفی این دو دستگاه منتشر کرده به دوربین آن ها اشاره دارد ( گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود ).

بر اساس اطلاعات فاش شده، دوربین اصلی این دو مدل دارای دریچه دیافراگم متغیر F1.5 تا F2.4 است که می تواند ویدیوهای صحنه آهسته 480 فریم بر ثانیه را در رزولوشن 720p ضبط کند ( مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت ).

ارسال نظر