دوربین کهکشانی های جدید سامسونگ در تصویری جدید به نمایش درآمد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده که از گلکسی S9 و S9 پلاس در 6 اسفند رونمایی می کند. امروز تصویری از دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده که نحوه چینش دوربین دوگانه S9 پلاس را نشان می دهد.

دوربین کهکشانی های جدید سامسونگ در تصویری جدید به نمایش درآمد

گوشی گلکسی اس 9 سرانجام رونمایی شد. اطلاعات واقعی در مورد دوربین این گوشی در لینک زیر آورده شده است.

دوربین گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس چه ویژگی هایی دارد؟

امروز تصویری توسط افشاگر معروف، ایوان بلس منتشر شده که اجزای دوربین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را نشان می دهد. همانند شایعات گذشته، گلکسی S9 پلاس دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی خواهد بود و همچنین سنسور اثر انگشت در زیر این سنسور قرار دارد ( تماشا کنید؛ سامسونگ گلکسی S9 با حاشیه های بسیار کم نمایشگر ).

بر خلاف سال گذشته که گلکسی S8 و S8 پلاس ( آپدیت جدید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در اختیار کاربران قرار گرفت ) تنها در اندازه صفحه نمایش با هم تفاوت داشتند، به نظر می رسد پرچمداران امسال سامسونگ تفاوت بیشتری با هم داشته باشند. بر اساس این تصویر، گلکسی S9 تنها از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره می برد در حالی که برادر بزرگترش دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است.

در گذشته نه چندان دور اطلاعات دوربین این دستگاه به بیرون درز کرده بود که بر اساس آن، دوربین مورد استفاده در این دو گوشی هوشمند دارای دریچه دیافراگم متغیر F1.5 تا F2.4 خواهد بود ( مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت ).

دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

سال گذشته شرکت سامسونگ به علت محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در پرچمداران خود، مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفت. علت این انتقادها نزدیکی بیش از حد سنسور به دوربین بود که باعث می شد کاربران به اشتباه لنز دوربین را لمس کنند که کثیفی این قطعه را در پی داشت.

سامسونگ سال گذشته برای رفع حدودی این مشکلات در فبلت پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 8 ، میان دوربین دوگانه این دستگاه و سنسور اثر انگشت، فلاش LED قرار داد تا احتمال برخورد انگشت با دوربین کاهش پیدا کند. حال به نظر می رسد در سال 2018 این اسکنر در زیر دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قرار بگیرد تا دیگر کاربران و کارشناسان نتوانند به آن خرده بگیرند.

ارسال نظر