سامسونگ از دو تبلت جدید Galaxy Tab A و Galaxy Tab S4 رونمایی کرد

رسانه کلیک - سامسونگ طی ساعات گذشته با انتشار یک استریم آنلاین ویدیویی از 2 تبلت جدید خود یعنی Galaxy Tab S4 و تبلت اقتصادی Galaxy Tab A رونمایی کرد. 

سامسونگ از دو تبلت جدید Galaxy Tab A و Galaxy Tab S4 رونمایی کرد

تبلت پرچمدار جدید سامسونگ Galaxy Tab S4 دارای صفحه نمایش 10.5 اینچ با نسبت تصویر 16 به 10 است. این تبلت در بخش جلویی از دکمه های فیزیکی بهره نمی برد اما با این وجود همچنان دارای حاشیه هایی اطراف نمایشگر است. اما مهم ترین ویژگی این تبلت بهره گیری از قابلیت DeX بدون نیاز به داک مخصوص است. همچنین امکان اتصال به کیبورد از دیگر ویژگی های این تبلت هیجان انگیز به شمار می رود. این تبلت مجهز به قلم محبوب سامسونگ یعنی S Pen است.

قلب تپنده این تبلت را Snapdragon 835 پر کرده است که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. همچنین این تبلت از باتری 7300 میلی آمپری بهره می برد. سامسونگ سعی کرده این تبلت را برای قشر نسبتا حرفه ای تر آماده کند چرا که امکاناتی در حد یک شبه لپ تاپ دارد.

و اما تبلت اقتصادی گلکسی تب A نیز دیگر محصولی بود که معرفی شد. این تبلت دارای ویژگی هایی است که پیش از این کمتر شاهد آن بودیم. از جمله امکان چند کاربره بودن که در نوع خود بی نظیر است.

همانند Tab S4 خبری از پردازنده ساخت سامسونگ نیست و از محصول Snapdragon 450 به عنوان قلب تپنده این تبلت استفاده شده است. این تبلت 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که امکان افزایش حافظه آن بوسیله Micro SD نیز وجود دارد. این تبلت نیز 7300 میلی آمپر باتری دارد.

ارسال نظر