گلکسی x همچنان پیشتاز در رقابت گوشی های هوشمند

شرکت سامسونگ به تازگی با رونمایی از گوشی هوشمند خارق العاده با قابلیت خمیدگی و انعطاف، گوی رقابت را از بسیاری غول های تکنولوژی ربوده است.

گلکسی x همچنان پیشتاز در رقابت گوشی های هوشمند

به گزارش کلیک، سامسونگ گلکسی x با قابلیت های محصور کننده ای طراحی شده است تا سامسونگ همچنان پیشتاز در فناوری گجت های روز باشد. این گوشی هوشمند با بهره گیری از صفحه نمایش قابل انعطاف یکی از اولین گوشی های هوشمند با این قابلیت در جهان است. شرکت سامسونگ در طراحی این گوشی اندرویدی خارق العاده با استفاده از صفحه نمایشگر قابل انعطاف " Screen 4K UHD Bio Blue " به جای نمایشگر "Super AMOLED " در طراحی گوشی های فعلی این شرکت، کیفیتی بی نظیر به نمایشگر این گوشی بخشیده است. چرا که به اعتقاد کارشناسان کیفیت نمایش، درخشندگی و کارایی نمایشگر Screen 4K UHD Bio Blue به میزان بسیاری بالاتر از نمایشگر Super AMOLED ارزیابی شده است.

طبق اخبار منتشره از شرکت سامسونگ، انتظار می رفت محصولات جدید این شرکت از قبیل Galaxy S8، Galaxy Note 7 و برخی مدل های طراحی شده Edge تا سال آینده میلادی راهی بازار شوند، که با رونمایی از طرح اولیه گوشی قابل انعطاف گلکسی x گمانه زنی ها برای تاریخ نهایی تولید و راهیابی به بازار بیشتر شده است.

و دیگر نکته قابل تامل پرچمداری محصولات این شرکت خواهد بود که کدامیک از این محصولات با این عنوان معرفی خواهند شد.

غول تکنولوژی کره ای، پیش از این در سایت ها خبر از طراحی و تولید یک گوشی خارق العاده با طراحی متفاوت داده بود که با انتشار تصاویر اولیه از گلکسی x و نمایش میزان انعطاف پذیری در کنار بهره وری از نمایشگر Screen 4K UHD Bio Blue تحسین بسیاری از دوستداران تکنولوژی را برانگیخته است.

شرکت سامسونگ با وارد کردن تکنولوژی نمایشگرهای قابل انعطاف به دنیای اندروید و تکنولوژی تحولی را در این صنعت به وجود آورده است تا در این زمینه نیز از رقبا پیشی بگیرد. چرا که تمامی محصولات طراحی شده در صنعت گوشی های هوشمند، با تغییری بسیار جزئی در سایز و یا مواردی از این قبیل باز تولید می شوند. تولید یک گوشی هوشمند با قابلیت انعطاف یک انقلاب در این صنعت محسوب می شود.

ساختار سخت افزاری این گوشی بسیار شبیه به Galaxy S8 Edge طراحی شده است. رم داخلی ۶GB LPDDR4 و پردازشگر Snapdragon 823 SoC بسیار قوی که این گوشی را نسبت به نمونه های دیگر متمایز کرده است.

شرکت سامسونگ در گذشته نیز با تولید گوشی های خمیده، این نوآوری را در صنعت طراحی گوشی های هوشمند به کار گرفته بود. چرا که با تولید اولین نسل از گوشی های خمیده تحسین بسیاری از کارشناسان در به کارگیری این نوع از نوآوری را برانگیخت. یکی دیگر از ویژگی های قابل تامل در گوشی قابل انعطاف گلکسی x ، حمل بسیار آسان آن در جیب و کیف است چرا که با وجود نمایشگر بزرگ Screen 4K UHD Bio Blue قابلیت تا شدن این گوشی مشکل حمل را برای کاربر بسیار آسان کرده است و شخص به راحتی می تواند در جیب و یا کیف این گوشی را جای دهد.

شرکت اپل نیز از این رقابت دور نمانده است و با انتشار خبری از به کارگیری دوربین های دو منظوره در ساختار آیفون ۷ وارد رقابت تنگانگی با شرکت سامسونگ شده است. اگرچه این تکنولوژی در ساختار Galaxy Note 7 سامسونگ به کاربرده شده است. انتظار می رود شرکت سامسونگ از نمایشگر Screen 4K UHD Bio Blue در خط طراحی و تولید محصولات جدید خود بهره ببرد.

منبع: thenextweb

ارسال نظر