درس بازی سازی به دروس دانشگاهی اضافه می شود

اهمیت دنیای تکنولوژی و صنعت بازی سازی بر هیچکس پوشیده نیست. در تازه ترین خبرها هم به نظر می رسد مسئولان تصمیم گرفته اند تا درس بازی‌ سازی از مهرماه امسال با حمایت بنیاد ملی بازی ‌های رایانه‌ای به دروس دانشجویان گروه مهندسی کامپیوتر اضافه شود.

درس بازی سازی به دروس دانشگاهی اضافه می شود

به گزارش کلیک، این اقدام برای اولین بار و از مهرماه سال جاری، در دانشگاه فردوسی مشهد اجرا خواهد شد. حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌ های رایانه ‌ای، در بازدید از انجمن بازی‌ های رایانه‌ ای دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه فردوسی می ‌تواند علاوه بر استفاده از ظرفیت ‌های پنهان بازی ‌سازان در استان خراسان رضوی، زمینه توسعه علمی برای توسعه این هنر - صنعت را فراهم سازد.

کریمی قدوسی اعلام کرد: بنیاد ملی بازی ‌های رایانه‌ ای از گسترده ‌تر شدن فعالیت ‌های این دانشگاه در زمینه بازی‌ های رایانه ‌ای حمایت جدی خواهد کرد.

در این جلسه، برگزاری یک گیم جم در اوایل مهرماه توسط دانشگاه فردوسی و با حمایت بنیاد ملی بازی ‌های رایانه ‌ای به تصویب رسید.

دکتر سعید ابریشمی، مدیر گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی نیز بیان کرد: استادان توانمندی مانند دکتر پوررضا و نیز دانشجویان علاقه ‌مندی که انجمن بازی ‌های رایانه‌ ای را تأسیس کردند در این دانشگاه هستند که این ظرفیت با حمایت بنیاد ملی بازی‌ های رایانه ‌ای می‌ تواند گسترش یابد.

ارسال نظر