جدول فروش هفتگی بریتانیا | The Division سلطنت را به دست گرفت

هفته ای که به اتمام رسید، یکی از بهترین و جذاب ترین هفته های گیمرها و بازی بازهای جهان ترقی می شد! همان طور که اطلاع دارید، کمپانی یوبی سافت به تازگی عنوان بی نظیر Tom Clancy’s The Division را به صورت رسمی منتشر کرد و انتشار این بازی، بدون تردید اثر مستقیمی را بر روی پرفروش ترین بازی های هتفگی کشور بریتانیا می گذارد. بر اساس اطلاعات و گزارش های منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، عنوان Tom Clancy’s The Division توانست در اولین هفته عرضه خود، صدرنشین جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا شود و به صدرنشینی عنوان فار کرای پریمال پایان دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا | The Division سلطنت را به دست گرفت

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی یوبی سافت به تازگی عنوان بی نظیر Tom Clancy's The Division را به صورت رسمی منتشر کرد و انتشار این بازی، بدون تردید اثر مستقیمی را بر روی پرفروش ترین بازی های هتفگی کشور بریتانیا می گذارد. بر اساس اطلاعات و گزارش های منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، عنوان Tom Clancy's The Division توانست در اولین هفته عرضه خود، صدرنشین جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا شود و به صدرنشینی عنوان فار کرای پریمال پایان دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، افتخار عنوان خارق العاده Tom Clancy's The Division تنها به صدرنشینی در این جدول متنهی نمی شود و این عنوان توانسته رکورد پرفروش ترین بازی منتشر شده در سه ماه اول سال میلادی را نیز بشکند! پیش از این، عنوان Gran Turismo 4 که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، توانست لقب پرفروش ترین بازی منتشر شده در سه ماهه اول سال را از آن خود کند! علاوه بر رکورد شکنی در تاریخ بازی های ویدیویی، بازی Tom Clancy's The Division توانست رکورد پرفروش ترین بازی های کمپانی یوبی سافت را نیز بشکند و فروش بیشتری نسبت به بازی Watch Dogs و Assassin's Creed III را تجربه کند. بنابراین عرضه بازی دیویژن را می توان یک عرضه بزرگ به حساب آورد!

در جایگاه دوم این هفته نیز، عنوان نا امید کننده Far Cry Primal جا گرفت! پیش از عرضه بازی دیویژن، بازی فار کرای پریمال به مدت دو هفته صدرنشین این جدول بود و حال با توجه به فروش بی نظیر Tom Clancy's The Division، به رده دوم سقوط پیدا کرد. البته عنوان فار کرای پریمال نتوانست تمامی انتظارات گیمرها و منتقدان را به دست بیاورد و بسیاری از گیمرها معتقد هستند که عنوان Far Cry Primal، دقیقا همان نسخه چهارم این فرانچایز می باشد و تنها زمان بازی فرق کرده است.

این دو عناوین ذکر شده کمپانی یوبی سافت در جدول این هفته تنها نبودند و عنوان Tom Clancy title 'Rainbow 6: Siege نیز با توجه به افت فروش ۳۰ درصدی، همچنان توانست خود را در لیست ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا حفظ کند و با یک پله سقوط، به رده دهم جدول رفت.

صدرنشین هفته های پیشین جدول فروش هفتگی بریتانیا، عنوان Call of Duty: Black Ops III، نیز در این هفته با ۱۱ درصد افزایش فروش رو به رو شد و با یک پله صعود، در رده سوم جدول قرار گرفت. عنوان فیفا ۱۶ نیز که هرگز دست بردار نبوده و نیست، در هفته گذشته با ۱۲ درصد کاهش فروش مواجه شد. نه تنها کاهش فروش این بازی به سقوط آن تاثیر نگذاشته بلکه این بازی محبوب با یک پله صعود، در جایگاه چهارم جدول جا گرفت.

عنوان Plants Vs Zombies: Garden Warfare 2 که حدودا سه هفته گذشته توسط کمپانی الکترونیک آرتز عرضه گردید، در این هفته با ۳۹ درصد افت فروشی که مواجه شد، دو پله سقوط کرد و در رده پنجم جدول قرار گرفت. در رده ششم و هفتم این هفته، هیچ گونه تغییری رخ نداده و همچنان دو بازی Lego Marvel Avengers و Grand Theft Auto V به ترتیب در رده ششم و هفتم قرار دارند. البته هر دو عنوان در این هفته با ۲۱ درصد کاهش فروش مواجه شدند.

با توجه به عرضه بسته الحاقی جدید برای بازی Forza Motorsport 6، این عنوان پرطرفدار با افزایش فروش ۱۸ درصدی مواجه شد و توانست از رده دهم جدول، به رده هشتم صعود پیدا کند. البته این عنوان دو هفته گذشته در جایگاه چهاردهم جدول به سر می برد. در مکان نهم جدول، بازی نسبتا جدید The Legend of Zelda: Twilight Princess HD قرار گرفت. این عنوان که هفته گذشته در رده دوم جدول قرار داشت، با کاهش فروش ۸۴ درصدی رو به رو شد و به همین علت با هفت پله سقوط، در جایگاه نهم جا گرفت.

در زیر می توانید جدول ۴۰ بازی پرفروش این هفته کشور بریتانیا (اتمام: ۱۲ مارس سال میلادی ۲۰۱۶) را مشاهده کنید.

  1. TOM CLANCY'S THE DIVISION
  2. FAR CRY PRIMAL
  3. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  4. FIFA 16
  5. PLANTS VS ZOMBIES: GARDEN WARFARE 2
  6. LEGO MARVEL AVENGERS
  7. GRAND THEFT AUTO V
  8. FORZA MOTORSPORT 6
  9. THE LEGEND OF ZELDA TWILIGHT PRINCESS HD
  10. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  11. HEAVY RAIN & BEYOND TWO SOULS COLLECTION
  12. MINECRAFT: XBOX EDITION
  13. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  14. LEGO JURASSIC WORLD
  15. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  16. MINECRAFT: STORY MODE
  17. RISE OF THE TOMB RAIDER
  18. STAR WARS BATTLEFRONT
  19. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
  20. WWE 2K16
  21. DISNEY INFINITY 3.0
  22. STREET FIGHTER V
  23. HALO 5: GUARDIANS
  24. KNACK
  25. DESTINY: THE TAKEN KING
  26. MORTAL KOMBAT XL
  27. FALLOUT 4
  28. JUST CAUSE 3
  29. HITMAN
  30. KILLZONE: SHADOW FALL
  31. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  32. TERRARIA
  33. POKEMON OMEGA RUBY
  34. JUST DANCE 2016
  35. POKEMON SUPER MYSTERY DUNGEON
  36. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  37. POKEMON ALPHA SAPPHIRE
  38. DEADPOOL
  39. LEGO STAR WARS: THE COMPLETE SAGA
  40. NEED FOR SPEED

عناوین جدید هفته:

  • Tom Clancy's The Division

متاسفانه بازی Tom Clancy's The Division برای چند بار متوالی تاخیر خورده است و کمپانی فرانسوی یوبی سافت از دلایل مختلفی را برای این اقدام سخن گفته است. سرانجام پس از انتظارت طولانی مدت، این عنوان خارق العاده و بی نظیر در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی Tom Clancy's The Division مربوط به یک ویرویس خطرناک و کشنده است که در روز جمعه سیاه، در سطح شهر نیویورک پخش شده و جان اهالی نیویورک را هر لحظه می گیرد. وظیفه شما شناسایی عاملان و سازندگان این ویروس و بازگردان شهر به حالت گذشته است که به کمک دوستانتان این ماموریت ها را به اتمام خواهید رساند. البته در این میان قطعا دشمنانی سر راه شما قرار خواهند گرفت که شما راهی جز نابودی آن ها ندارید.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در خصوص جدول فروش این هفته کشور بریتانیا چیست؟ به نظر شما در هفته آینده شاهد صدرنشینی عنوان Tom Clancy's The Division خواهیم بود؟ صدرنشینی اینبازی چقدر ادامه خواهد داشت؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Chart-Track

ارسال نظر