جدول فروش هفتگی بریتانیا | Lego Marvel Avengers سلطنت را گرفت

اگر جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که بازی بی نظیر Call of Duty: Black Ops 3 به مدت هفت هفته متوالی در صدر این جدول قرار داشت و هیچ عنوان بزرگی توان رقابت با بازی جدید کمپانی اکتیویژن را نداشت. سرانجام این روند به پایان رسید و بازی محبوب و پرطرفدار Lego Marvel Avengers صدرنشینی را از این بازی گرفت و خود را در صدر جدول پرفروش ترین های این هفته کشور بریتانیا قرار داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Lego Marvel Avengers سلطنت را گرفت

سرانجام این روند به پایان رسید و بازی محبوب و پرطرفدار Lego Marvel Avengers صدرنشینی را از این بازی گرفت و خود را در صدر جدول پرفروش ترین های این هفته کشور بریتانیا قرار داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک،

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت معتبر چارت ترک، این هفته بازی محبوب Lego Marvel Avengers، در اولین هفته انتشار خود توانست فروش بسیار بالایی را تجربه کند و به صدرنشینی بازی Call of Duty: Black Ops 3 پایان دهد. بازی جدید Lego Marvel Avengers، هشتمین بازی این مجموعه است که توانسته خود را در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی کشور بریتانیا قرار دهد. با اینکه میزان فروش جدیدترین بازی از سری کال اف دیوتی در این هفته نسبت به هفته گذشته حدود 54 درصد افزایش داشته است، اما نتوانست فروش خود را بیشتر از بازی Lego Marvel Avengers کند و سرانجام با یک پله سقوط، به رده دوم این جدول رفت.

با عرضه بازی Lego Marvel Avengers، تغییرات اندکی در جدول این هفته ایجاد شد. در رده سوم جدول فروش هفتگی بریتانیا، عنوان محبوب و بی نظیر FIFA 16 با 4 درصد افت فروش یک پله سقوط کرد و در رده سوم جا گرفت. بازی Tom Clancy's Rainbow 6: Siege در این هفته با 7 درصد فروش کمتر نسبت به هفته گذشته رو به رو شد اما این بازی توانست جایگاه خود را حفظ کند و در رده چهارم جدول باقی بماند. بازی خارق العاده Star Wars: Battlefront هم با 7 درصد کاهش فروش مواجه شد اما این بازی نیز مانند رقیب سرسخت خود، جایگاه خود را در رده پنجم جدول حفظ کرد.

در رده ششم جدول، بازی Grand Theft Auto V قرار گرفت. مدتی پیش سرورهای بازی تحسین برانگیز Grand Theft Auto V با مشکلات زیادی رو به رو شد و به همین علت، میزان فروش این بازی نسبت به هفته گذشته بسیار کاهش پیدا کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بازی با 17 درصد افت فروش رو به رو شد و به همین خاطر در این جدول، سه پله سقوط کرد!

بازی پرطرفدار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain که هفته گذشته در رده 26 این جدول بود و در لیست 10 بازی پرفروش هفتگی بریتانیا، نامش دیده نمی شد، به لطف تخفیف های بسیار زیاد و وسوسه انگیز، فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. میزان فروش این بازی در این هفته، 104 درصد افزایش پیدا کرد و این میزان باعث شد که دوباره شاهد نام این بازی در میان 10 بازی پرفروش هفتگی بریتانیا باشیم. بنابراین با توجه به افزایش فروش این بازی، عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در رده هشتم جدول قرار گرفت.

بازی Fallout 4 که هرگز نتوانست با بازی Call of Duty: Black Ops 3 رقابت کند، متاسفانه موفق نشد که حتی برای یک هفته، خود را صدرنشین کند! میزان فروش این بازی در این هفته، 2 درصد کاهش پیدا کرد اما این عنوان موفق شد که جایگاه خود را در رده نهم جدول حفظ کند.

بازی Resident Evil Origins Collection که توسط کمپانی کپکام در تاریخ ۲۲ ژانویه برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شد، در هفته گذشته، در رده ششم جدول قرار گرفت. این بازی در این هفته با 22 درصد کاهش فروش مواجه شد و با چهار پله سقوط، خود را در جایگاه دهم جدول قرار دهد.

در خصوص بازی Lego Marvel Avengers بهتر است بدانید که این عنوان در تاریخ 26 ژانویه سال میلادی جاری مصادف با 6 بهمن ماه سال 1394 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، Wii U، پلی استیشن ویتا، Nintendo 3DS و کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز توسط کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شد.

در زیر می توانید جدول 40 بازی پرفروش این هفته کشور بریتانیا (اتمام: 30 ژانویه سال میلادی 2016) را مشاهده کنید.

  1. LEGO MARVEL AVENGERS
  2. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  3. FIFA 16
  4. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  5. STAR WARS BATTLEFRONT
  6. GRAND THEFT AUTO V
  7. JUST CAUSE 3
  8. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
  9. FALLOUT 4
  10. RESIDENT EVIL ORIGINS COLLECTION
  11. FINAL FANTASY EXPLORERS
  12. MINECRAFT: STORY MODE
  13. DESTINY: THE TAKEN KING
  14. MINECRAFT: XBOX EDITION
  15. LEGO JURASSIC WORLD
  16. FORZA MOTORSPORT 6
  17. DISNEY INFINITY 3.0
  18. LIFE IS STRANGE
  19. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  20. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  21. RISE OF THE TOMB RAIDER
  22. THE ELDER SCROLLS ONLINE
  23. NEED FOR SPEED
  24. HALO 5: GUARDIANS
  25. JUST DANCE 2016
  26. SÉBASTIEN LOEB RALLY EVO
  27. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  28. GUITAR HERO LIVE
  29. WWE 2K16
  30. LEGO DIMENSIONS
  31. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  32. DYING LIGHT
  33. FOOTBALL MANAGER 2016
  34. THE LAST OF US: REMASTERED
  35. BATTLEFIELD HARDLINE
  36. DISHONORED: DEFINITIVE EDITION
  37. THE CREW
  38. TERRARIA
  39. BATMAN: ARKHAM KNIGHT
  40. WOLFENSTEIN: THE OLD BLOOD

دیدگاه شما در خصوص جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا چیست؟ آیا در هفته آینده همچنان بازی Call of Duty: Black Ops 3 به صدر باز خواهد گشت یا عنوان Lego Marvel Avengers برای چند هفته متوالی صدر نشین خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Chart-Track

ارسال نظر