جدول فروش هفتگی بریتانیا | Call of Duty در صدر همچنان پیشتاز است

با اتمام هفته، سال میلادی 2015 نیز به پایان رسید و مثل همیشه، لیست پرفروش ترین بازی های این هفته در کشور بریتانیا منتشر شد.به گزارش کلیک، اخیرا بازی های بزرگی روانه بازار نشده اند و همین علت باعث شده که در این لیست شاهد تغییرات گسترده و رقابت تنگاتنگ میان بازی ها نباشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Call of Duty در صدر همچنان پیشتاز است

به گزارش کلیک، اخیرا بازی های بزرگی روانه بازار نشده اند و همین علت باعث شده که در این لیست شاهد تغییرات گسترده و رقابت تنگاتنگ میان بازی ها نباشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

طبق آمارهای منتشر شده، این هفته نیز عنوان محبوب Call of Duty: Black Ops 3 جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد و توانست سال میلادی 2015 را با صدرنشینی به پایان برساند. این عنوان برای چند هفته متوالی صدرنشین جدول است و هنوز بازی های بزرگی مانند Star Wars: Battlefront، Fallout 4 و... نتوانستند به میزان فروش این بازی دست یابند. البته میزان فروش بازی Call of Duty: Black Ops 3 این هفته با 39 درصد کاهش رو به رو بوده است و با این حال همچنان در جایگاه اول پرفروش ترین بازی های بریتانیا قرار گرفت.

در رده دوم جدول نیز بازی محبوب Star Wars: Battlefront جایگاه خود را حفظ کرده و در این هفته نیز نتوانست عنوان Call of Duty: Black Ops 3 را شکست دهد. این بازی محبوب کمپانی الکترونیک آرت برای چند هفته متوالی در رده دوم جدول پرفروش ترین بازی ها قرار می گیرد. شایان به ذکر است که میزان فروش بازی Star Wars: Battlefront نیز مانند رقیب خود با 39 درصد کاهش رو به رو بوده است.

تغییرات در جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا از جایگاه سوم شروع شده است. عنوان بی نظیر فیفا 16 نیز مدت هاست در رده سوم این جدول قرار می گرفت که سرانجام بازی جهان باز کمپانی BETHESDA یعنی بازی محبوب FALLOUT 4 این موقعیت را از بازی فیفا 16 گرفت و خود را در رده سوم جدول قرار داد. سپس بازی FIFA 16 به رده چهارم سقوط کرد.

البته هر دو بازی فیفا 16 و FALLOUT 4 نسبت به هفته گذشته فروش کمتری داشته اند اما به دلیل کاهش 54 درصدی فروش بازی فیفا 16، عنوان FALLOUT 4، که تنها 34 درصد نسبت به هفته گذشته خود فروش کمتری را تجربه کرد، جایگاه خود را با FIFA 16 عوض کرد.

در زیر می توانید لیست 40 بازی ویدیویی پرفروش این هفته کشور بریتانیا (پایان هفته 2 ژانویه سال 2016) را مشاهده کنید.

  1. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  2. STAR WARS BATTLEFRONT
  3. FALLOUT 4
  4. FIFA 16
  5. GRAND THEFT AUTO V
  6. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  7. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  8. JUST CAUSE 3
  9. WWE 2K16
  10. FORZA MOTORSPORT 6
  11. HALO 5: GUARDIANS
  12. MINECRAFT: STORY MODE
  13. MINECRAFT: XBOX EDITION
  14. LEGO JURASSIC WORLD
  15. RISE OF THE TOMB RAIDER
  16. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  17. DISNEY INFINITY 3.0
  18. NEED FOR SPEED
  19. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  20. DESTINY: THE TAKEN KING
  21. BATMAN: ARKHAM KNIGHT
  22. FOOTBALL MANAGER 2016
  23. BATTLEFIELD 4
  24. GUITAR HERO LIVE
  25. THE LAST OF US: REMASTERED
  26. THE ELDER SCROLLS ONLINE
  27. JUST DANCE 2016
  28. GEARS OF WAR: ULTIMATE EDITION
  29. THE CREW
  30. UNTIL DAWN
  31. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
  32. SKYLANDERS SUPERCHARGERS
  33. THE WITCHER III: WILD HUNT
  34. NBA 2K16
  35. TERRARIA
  36. LEGO DIMENSIONS
  37. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  38. LITTLEBIGPLANET 3
  39. THE EVIL WITHIN
  40. MAD MAX

در پایان جالب است بدانید که در این هفته تمامی بازی های ویدیویی با کاهش فروش مواجه بودند و هفته ای که گذشت هیچ بازی ای فروش بیشتری نسبت به هفته گذشته را تجربه نکرد.

دیدگاه شما درباره جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا چیست؟ آیا در هفته آینده همچنان بازی Call of Duty: Black Ops 3 صدرنشین خواهد بود؟ دیدگاه شخصی خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

منبع: وب سایت chart-track

ارسال نظر