آموزش نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر و موبایل

بازی فورتنایت یکی از محبوب‌ترین آثار محبوب گیمرها در چند سال اخیر بوده است؛ اثری که باعث شده میلیون‌ها گیمر به صورت روزانه آن را تجربه کنند. اما چگونه در دستگاه خود نصب بازی فورتنایت را انجام دهیم؟

آموزش نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر و موبایل

آموزش نصب بازی فورتنایت

چند سالی است که سبک بتل رویال طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این سبک از بازی به دلیل اینکه اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای در آن رخ می‌دهد، گیمرهای بسیاری را ترغیب به تجربه آثار این سبک کرده است. یکی از برترین بازی‌های این سبک، بازی Fortnite است.

این بازی به دلیل پشتیبانی بسیار قوی توسط شرکت اپیک گیمز،‌ توانسته جزو برترین آثار چند سال اخیر شناخته شود. بازیکنان بسیاری به صورت روزانه به تجربه فورتنایت می‌پردازند و از آن لذت می‌برند. در ادامه به آموزش نصب بازی فورتنایت می‌پردازیم.

نصب بازی Fortnite بازی Fortnite

دانلود فورتنایت برای کامپیوتر

برای نصب بازی فورتنایت در پی‌سی کار راحتی دارید. بازی فورتنایت در لانچر اپیک گیمز قرار دارد. بنابراین، باید این لانچر را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید، سرورهای اپیک گیمز در ایران مسدود است. پیش از دانلود، نرم‌افزار تغییر IP را روشن کنید و اقدام به نصب لانچر کنید.

پس از نصب و وارد شدن به حساب کاربری خود، به بخش Store لانچر اپیک گیمز بروید. در استور نام بازی Fortnite را جستجو کنید. در صفحه بازی، روی دکمه Get‌ کلیک کنید. سپس در منوی سمت چپ لانچر، گزینه Library را انتخاب کنید.

لانچر Epic Games لانچر Epic Games

در این بخش روی بازی Fortnite کلیک کنید. ضوابط و قوانین بازی را Accept و محل نصب بازی را انتخاب کنید. حالا روی دکمه Install کلیک کنید تا فرآیند دانلود و نصب بازی فورتنایت آغاز شود. شایان ذکر است، در طول نصب بازی، نرم‌افزار تغییر IP سیستم خود را روشن نگهدارید.

نصب فورتنایت برای موبایل

متأسفانه به خاطر دعوای حقوقی بین اپیک گیمز و اپل، دارندگان گوشی‌های آیفون نمی‌توانند بازی Fortnite را در موبایل خود نصب کنند. مدتی است این بازی از اپ استور حذف شده و امکان دانلود فورتنایت برای آیفون وجود ندارد. اما کسانی که قبلا این بازی را دانلود کرده‌اند، می‌توانند از بخش Account اپلیکیشن اپ استور، آن را دریافت کنند.

نصب فورتنایت برای گوشی موبایل نصب فورتنایت برای گوشی موبایل

ناگفته نماند، گوگل هم با شرکت اپیک گیمز یکسری اختلافاتی دارد. به همین دلیل، این شرکت هم بازی فورتنایت را از گوگل پلی حذف کرده است. اما دارندگان گوشی‌های اندرویدی نگران نباشند. دانلود بازی Fortnite برای اندروید راه حلی وجود دارد.

تمامی افرادی که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق مرورگر خود به سایت Epic Games مراجعه کنند. سپس اپلیکیشن Epic Games را در گوشی خود دانلود و نصب کنند. داخل این اپلیکیشن، روی آیکون بازی فورتنایت کلیک کنید. پس از طی کردن مراحل نصب، فایل بازی شروع به دانلود می‌کند.

نصب بازی فورتنایت دانلود بازی فورتنایت برای اندروید

لازم به ذکر است، در طول نصب بازی، اپلیکیشن بازی را به طور کامل نبندید. این کار باعث می‌شود دانلود بازی قطع شود و باید دوباره اقدام به دانلود بازی کنید. همچنین، از روشن بودن نرم‌افزار تغییر IP گوشی خود اطمینان حاصل کنید که در روند نصب بازی دچار مشکل نشوید. پس از نصب بازی، شما می‌توانید بدون مشکل اقدام به تجربه فورتنایت در گوشی خود بپردازید.

ارسال نظر