افزودن بیش از 100 بازی به سرویس استادیا در 2021

رسانه کلیک - کمپانی گوگل قصد دارد تا در سال جاری، بیش از 100 عنوان بازی مهیج و جدید متعلق به استودیوهای مختلف را به سرویس استادیا اضافه کند.

افزودن بیش از 100 بازی به سرویس استادیا در 2021

گوگل برای سال جاری، بیش از 100 بازی را به سرویس بازی ابری استادیا اضافه خواهد کرد. تیم استادیا در یک پست جدید به 9 عنوان بازی اشاره کرده که در آینده نزدیک از طریق این سرویس در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. از جمله این بازی ها می توان به FIFA 21 (هفدهم مارس) و بازی سبک RPG محصول استودیوی سازنده فرنچایز یاکوزا، یعنی Judgment (بیست و سوم آوریل) اشاره کرد.

پلتفرمرهای اکشن کمپانی ویفوروارد، Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition و Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut نیز از تاریخ بیست و سوم فوریه روی سرویس استادیا قابل دسترس می شوند. بازی Risky's Revenge در اصل برای DSi (در سال 2010) منتشر شده و Director's Cut به همراه ویژگی های بهبود یافته نخستین بار در سال 2014 برای ویندوز عرضه شد. از طرف دیگر، Half-Genie Hero Ultimate Edition اولین ماجراجویی فول HD شانتی به شمار می آید.

محصول استودیو تراینگل به نام It Comes From Space and Ate Our Brains یک بازی تفنگی بالا به پایین آرکید است که در آن، موجودات فضایی مغزخور به زمین حمله می کنند. این بازی دارای حالت کمپین شامل چهار بازیکن محلی بوده، و در دوم مارس سال جاری روی سرویس استادیا قابل دسترس خواهد بود. بازی محبوب Kaze and the Wild Masks با صحنه پردازی های کلاسیک دهه 90 و گرافیک پیشرفته در بیست و ششم مارس ارائه می شود. تیم استادیا همچنین به سه بازی دیگر اشاره کرده که تاریخ عرضه آن ها هنوز مشخص نیست. این سه بازی عبارتند از Killer Queen Black در سبک استراتژیک، Street Power Football در سبک فوتبالی آرکید، و همچنین بازی تخیلی Hellpoint در سبک RPG هیجانی.

جالب است بدانید که گزارش جدید، تنها مدت کوتاهی پس از خبر تعطیلی استودیوهای بازی استادیا در مونترال و لوس آنجلس منتشر شده است. کمپانی گوگل قصد داشت تا از ساخت بازی های شخص اول صرف نظر کند. فیل هریسون، معاون کمپانی گوگل و همچنین استادیا، در آن زمان گفت که ارائه بازی های شخص سوم به پلتفرم استادیا، بهترین راه برای تبدیل این سرویس به یک تجارت بلندمدت و پایدار است. بازی Terraria (محصول سندباکس) از جمله مواردی به شمار می آید که قرار بود به استادیا اضافه شود. با این حال، پس از به تعلیق درآمدن حساب کاربری سازنده این بازی، احتمال افزودن Terraria به طور کلی از بین رفت.

ارسال نظر