ایسوس مانیتور گیمینگ جدیدی را معرفی کرد

 ایسوس ROG مانیتور گیمینگ ROG Swift QHD OLED (با کد مدل PG27AQDM) را معرفی کرده است که نرخ تازه سازی 240 هرتز را ارائه می‌دهد.

ایسوس مانیتور گیمینگ جدیدی را معرفی کرد

این مانیتور گیمینگ جدید 26.5 اینچی یک صفحه نمایش QHD OLED (حداکثر رزولوشن 2560 در 1440) دارد که حداکثر نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، زمان پاسخ 0.03 میلی ثانیه و سازگاری انویدیا G-Sync را به کاربر خود ارائه می‌دهد.

یک مانیتور 240 هرتزی با مدیریت حرارتی بهبود یافته

یک هیت سینک سفارشی جدید برای کمک به مدیریت حرارتی در صفحه نمایش جدید بازی 27 اینچی Swift OLED (PG27AQDM) نصب شده است. جریان هوا در این نمایشگر گمینیگ با نصب دریچه‌های هوای بزرگتر برای دفع بهتر گرما توسط ایسوس ROG بهینه شده است.

برای کمک به سطوح توان، Swift OLED (PG27AQDM) دارای یک ویژگی بهینه‌سازی ولتاژ هوشمند است که به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد با مدیریت هر ولتاژی که به نمایشگر عرضه می‌شود، روشنایی ثابتی را برای هر پیکسل دریافت می‌کنند. ROG برای تخمین سطوح بین روشنایی OLED، سطح ولتاژ و دمای عملیاتی از نزدیک با یک سازنده پنل نمایشگر ناشناس همکاری کرده است. سپس یک الگوریتم هوشمند برای بهینه‌سازی ولتاژ بر اساس تغییرات دما ایجاد شده تا از یکنواختی روشنایی در سراسر نمایشگر اطمینان حاصل شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگر ایسوس Swift OLED (PG27AQDM) پوشش میکروبافت ضد تابش نور است که به کاهش میزان انعکاس از منابع نور محیطی کمک می‌کند تا در نتیجه تصویر را برای گیمر فراگیرتر کند. تنظیم انحصاری ایسوس، یعنی "Uniform Brightness" سطوح بالاتری از روشنایی را کاهش می‌دهد تا در هر رزولوشن یکنواختی نور تصویر حفظ شود. نرم افزار جدید ASUS DisplayWidget Center نیز به گیمرها این امکان را می‌دهد تا تنظیمات نمایشگر و عملکردهای مرتبط با OLED را از طریق یک رابط نوآورانه بدون دسترسی به منوی نمایش روی صفحه به طور موثر تغییر دهند.

حداکثر روشنایی مانیتور گیمینگ Swift QHD OLED حداکثر 1000 نیت است و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر جدید 99% از گستره رنگی DCI-P3، دقت رنگ دلتا E < 2، نسبت کنتراست 1.5M:1 و عمق رنگ 10 بیتی مناسب را ارائه می‌کند که در نهایت یک عملکرد رنگی استثنایی را تضمین می‌کند و ROG Swift OLED (PG27AQDM) را قادر می‌سازد تا رنگ‌های سیاه تیره و سطح روشنایی بالا را به بهترین شکل نمایش دهد.

مانیتور ایسوس ROG Swift OLED (PG27AQDM) ظاهری باریک و آینده‌نگر را با سوکت سه پایه تمام شده خود در بالای مانیتور به نمایش می‌گذارد تا کاربران بتوانند وب‌کم‌ها را با کارایی بیشتری نصب کنند و گزینه‌های اتصال نمایشگر مانند یک پورت DisplayPort 1.4، دو پورت HDMI 2.0 را به همراه یک هاب USB ارائه می‌دهد.

نگاهی کلی به ویژگی‌های مانیتور گیمینگ Swift QHD OLED ایسوس

مانیتور گیمینگ OLED 26.5 اینچی QHD (2560 x 1440) با نرخ تازه سازی 240 هرتز یک انتخاب همه جانبه برای بازی کردن است

وجود یک هیت سینک سفارشی بسیار کارآمد به همراه بهینه سازی ولتاژ هوشمند برای مدیریت بهتر حرارت جهت کاهش خطر سوختگی

پوشش میکروبافت ضد تابش انعکاس را برای تجربه رنگ‌های دقیق و بهتر نسبت به قبل

زمان پاسخگویی بسیار سریع 0.03 میلی‌ثانیه، به‌علاوه تیره‌ترین رنگ‌های مشکی، حداکثر روشنایی 1000 نیت (3 درصد صفحه نمایش با HDR روشن)، 99 درصد گستره DCI-P3، و Delta E < 2 تفاوت رنگ برای عملکرد شگفت‌انگیز HDR همگی برای بهترین نمایش رنگ ممکن

فناوری سازگار با G-Sync، بازی یکپارچه و بدون وقفه را ارائه می‌دهد و تنظیم روشنایی یکنواخت اختیاری سطوح روشنایی ثابت را تضمین می‌کند

DisplayWidget Center OLED به سادگی فعال می‌شود و امکان دسترسی به تنظیمات را با ماوس فراهم می‌کند

به نقل از wccftech در حال حاضر مانیتور ROG Swift OLED PG27AQDM با قیمت شرکتی 999 دلار در خرده فروشان منتخبی مانند Amazon، Micro Center، Newegg و فروشگاه آنلاین ASUS در دسترس خواهد بود که البته Newegg در حال حاضر در حال دریافت پیش‌سفارش در مقادیر محدود تا زمانی که موجودی موجود است.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر