بازی اونجرز بعد از دو سال آپدیت محتوایی انتها بازی را گرفت

اگر شما از طرفداران بازی انتقام جویان مارول (Marvel’s Avengers) باشید، می‌دانید که قرار بود برای این بازی یک محتوای انتهایی عرضه شود.

بازی اونجرز بعد از دو سال آپدیت محتوایی انتها بازی را گرفت

این محتوا در اصل قرار بود در زمان عرضه روی بازی قرار داشته باشد. با این حال شرکت سازنده تصمیم گرفت تا عرضه این محتوا را در انتهای عمر این بازی انجام دهد.

نام این مرحله Cloning Lab Omega Level Threat بوده و قرار بود در زمان عرضه روی کنسول‌های نسل ۸ باشد. سپس شرکت سازنده یعنی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) اعلام کرد که این محتوا جزو موارد پایانی عرضه شده برای این بازی خواهد بود. به همین دلیل تجربه آن نیز پاداش بسیار زیادی خواهد داشت.

حال این محتوا به شکل یک به روزرسانی چندی پیش عرضه شد. کاربران در حال حاضر می‌توانند آن را دانلود کرده و استفاده کنند. در این مرحله دشمن اصلی شما در بازی یعنی مونیکا راپاچینی (Monica Rappacini) موجودی به نام مودوک (Modok) را زنده کرده است. با این حال نمی‌تواند آن را کنترل کند. به همین دلیل بازیکنان باید تلاش کنند تا این موجود را کنترل کرده و از بین ببرند. در اصل این مرحله اشاراتی به اوایل بازی دارد.

مبارزه با مادوک دشوار است. به همین دلیل لول قهرمانان در این قسمت از بازی باید بسیار بالا باشد. به حدی که برای ورود به این قسمت بازیکنان نیاز به لول ۱۷۵ دارند. نکته جالب اینجاست که در کنار این مرحله یک کرکتر جدید نیز به بازی اضافه شده است. با افزودن این کرکتر، انتقام جویان مارول به بهترین حالت خود تبدیل شده است.

در کنار مرحله جدید، سرباز زمستان (Winter Soldier) نیز به این بازی اضافه شده است. این کرکتر تمرکز زیادی در حمله دارد. همینطور اینکه دارای حرکات ترکیبی از کاپیتان آمریکا و بلک ویدو است. داستان سرباز زمستان نیز جذابیت خود را داشته و شما می‌توانید با اتمام مراحل آن پاداش زیادی کسب کنید.

بازی انتقام جویان نتوانست از پتانسیلی که داشت استفاده کند. به همین دلیل طرفداران از آن ناامید شدند. با این حال شرکت سازنده تلاش کرد تا در طول این مدت بازی را بهتر کند. تا حد زیادی هم موفق عمل کرد. مشکل اینجاست که یک عرضه بد مانع از موفقیت یک عنوان می‌شود. کریستال داینامیکس نیز در این مدت تغییرات زیادی داشت. این موضوع جالب است که پس از اتفاقاتی که برای این شرکت افتاد همچنان به کار خود و توسعه بازی انتقام جویان ادامه داد. حال امیدواریم که محتوای انتهایی این بازی، انتقام جویان را به نهایت پتانسیل خود برساند.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر