بازی نگهبانان کهکشان در ماه اکتبر برای کنسول‌های مختلف عرضه می‌شود

رسانه کلیک - بازی نگهبانان کهکشان به عنوان دومین بازی مرتبط با دنیای مارول با سبک سوم شخص ساخته شده و در ماه اکتبر برای کنسول‌های مختلف عرضه می‌شود.

بازی نگهبانان کهکشان در ماه اکتبر برای کنسول‌های مختلف عرضه می‌شود

بالاخره انتظارها به پایان رسید و Guardians of the Galaxy در قالب یک بازی اکشن - ماجراجویی داستان محور (شخص سوم) به هواداران معرفی شد. این بازی قرار است در تاریخ 26 اکتبر برای کنسول‌های مختلف شامل ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.

بازی نگهبانان کهکشان محصولی از کمپانی ایدوس مونترال است که سابقه ساخت بازی‌های معروفی نظیر Deus Ex: Human Revolution و Deus Ex: Mankind Divided را در پرونده کاری خود دارد. این بازی تک نفره داستان محور، شما را به عمق ماجراهای نگهبانان کهکشان می‌برد، اما تنها کاراکتر بازی، استار لورد است. البته اعضای تیم دوست‌داشتنی او در طی ماجراجویی وارد ماجرا می‌شوند.

با توجه به اینکه بازی انتقام جویان (محصول کریستال داینامیکس) در سال گذشته عرضه شده است، می‌توان گفت که Guardians of the Galaxy دومین بازی مرتبط با دنیای مارول محسوب می‌شود. همان‌طور که قبلا گفته شد، شما در محصول مشترک ایدوس مونترال و اسکوئر انیکس در نقش استار لورد ظاهر می‌شوید. این کاراکتر نیمه انسانی در اصل قلب تیم محسوب می‌شود. در هنگام مبارزه، اعضای دیگر تیم برای خود مبارزه می‌کنند، اما شما به عنوان رهبر می‌توانید به آن‌ها دستور دهید که از چه رویکردی برای نبرد استفاده کنند و در ضمن، قابلیت‌های ویژه آن‌ها را فعال کنید.

اطلاعات بسیاری در مورد بازی جدید وجود دارد. اما به نظر می‌رسد که داستان به بعد از جنگ عظیم کهکشانی ربط داشته باشد. یعنی زمانی که دنیاهای مختلف هنوز در حال کلنجار رفتن با پیامدهای آن هستند. گروه نگهبانان کمتر از یک سال است که به عنوان قهرمانان اجاره‌ای دور هم جمع شده‌اند، اما به سبب یک خرابکاری، زنجیره‌ای از رویدادهای فاجعه‌آمیز را رقم می‌زنند. شما در نقش لورد استار باید از نابودی جهان جلوگیری کنید.

ارسال نظر