بهترین بازی های جدید ایکس باکس وان ۲۰۲۱ که تجربه آن از واجبات است!

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم بهترین بازی های جدید ایکس باکس وان را معرفی کنیم؛ آثاری جذاب که تجربه آن به هر گیمری توصیه می‌شود.

بهترین بازی های جدید ایکس باکس وان ۲۰۲۱ که تجربه آن از واجبات است!

کنسول ایکس باکس وان به خاطر سیاست‌گذاری‌های اشتباه مایکروسافت نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد. اما با روی کار آمدن فیل اسپنسر در بخش ایکس‌باکس، شرایط تغییر و عملکرد این کنسول بهبود پیدا کرد.

این کنسول دوست‌داشتنی همچنان پلتفرم مناسبی برای بازی کردن محسوب می‌شود. با وجود شروع نسل نهم، اما هنوز بازی‌های جذابی برای ایکس‌باکس وان منتشر شده است که می‌توان آنها را تجربه کرد. در ادامه، می‌خواهیم بهترین بازی های جدید ایکس باکس وان را معرفی کنیم. این آثار ارزش بالایی برای تجربه کردن دارند و باید هر گیمری آنها را بازی کند.

بازی Sea of Thieves برای ایکس باکس بازی Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves به خاطر پشتیبانی عالی استودیو Rare جزو بهترین بازی های ایکس باکس وان محسوب می‌شود. این بازی یک اثر در سبک چند نفره آنلاین است که بازیکنان در نقش دزدان دریایی، با کشتی خود به دیگر بازیکنان حمله می‌کنند. جهان Sea of Thieves بسیار پر جزئیات توسعه داده شده و بازیکنان ساعت‌ها سرگرم این بازی می‌شوند.

شاید بتوان گفت این بازی بزرگترین جهان آبی در بازی‌های ویدیویی را دارد. مأموریت‌های بازی شامل پیدا کردن گنج، غارت کشتی بازیکنان و حل معماهای متنوع می‌شود. این بازی یک حس طنز خوبی دارد که باعث شده بازیکنان به خوبی با Sea of Thieves ارتباط برقرار کنند.

بهترین بازی ایکس‌باکس وان بازی Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps

یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های Xbox One، بدون شک سری بازی‌های Ori است. بازیOri and the Will of the Wisps نسخه دوم از این سری است که توانست با استقبال گیمرها و منتقدین روبرو شود. این بازی در سبک پلتفرمر است که بازیکنان در نقش Ori اقدام به ماجراجویی می‌کنند.

گیم‌پلی بازی بسیار درگیرکننده و جذاب طراحی شده است. چالش‌ها و پازل‌های بازی توانسته بازیکنان را به خوبی سرگرم کند. یکی از زیبایی‌های بازی، گرافیک چشم‌نواز و جهان رنگارنگ این اثر است که می‌توان آن را جزو بهترین جهان‌های بازی‌های ویدیویی محسوب کرد.

نسخه سوم بازی Hitman بازی Hitman III

بازی Hitman III

قطعا تمام گیمرها مأمور ۴۷ دوست‌داشتنی را به خوبی می‌شناسند. شخصیتی که در سری بازی‌های Hitman سال‌هاست بازیکنان را درگیر پرونده‌های خود کرده است. استودیو IO Interactive در سال ۲۰۱۶ این سری را ریبوت کرد و تغییراتی اساسی در این بازی به وجود آورد.

پس از دو نسخه بسیار خوب، این استودیو بازی Hitman III را با اهداف و محتویات جدید منتشر کرد. این بازی عملکرد بسیار درخشانی در ارائه یک گیم‌پلی درگیرکننده و جذاب دارد. بازیکنان به همراه مأمور ۴۷ اقدام به کشتن افراد مختلف می‌کنند. برای انجام این کار، دست گیمرها به خوبی باز است و می‌توانند با روش‌های مختلف اقدام به کشتن اهداف کنند.

بازی جدید Resident Evil بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village

مدتی است نسخه هشتم از مجموعه بزرگ رزیدنت اویل منتشر شده است. این بازی با ارائه یک داستان هیجان‌انگیز توانست طرفداران این سری را خوشحال کند. داستان بازی Resident Evil Village در یک روستای ترسناک جریان دارد که اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را برای بازیکنان رقم می‌زند.

یکی از اتفاقات خوب این بازی، بازگشت کریس ردفیلد به این سری است. ردفیلد یکی از شخصیت‌های رزیدنت اویل است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. گفتنی است، محیط بازی فضایی تاریک و خوفناکی دارد که می‌تواند آدرنالین خون بازیکنان را حسابی بالا ببرد.

بهترین بازی ایکس‌باکس وان بازی The Outer Worlds

بازی The Outer Worlds

استودیو آبسیدین با بازی Fallout New Vegas اسم و رسمی پیدا کرد. این استودیوی خلاق با پیوستن به مجموعه استودیوهای Xbox، بازی The Outer Worlds را برای ایکس‌باکس وان توسعه داد. این بازی جزو بازی های جدید ایکس باکس وان است که مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت.

بازی The Outer Worlds در سبک نقش‌آفرینی ساخته شده است. این بازی محیطی آینده‌نگرانه دارد که توانسته یک داستان زیبا را روایت کند. طنز تلخی در کلیت بازی جریان دارد که به خوبی با اتفاقات بازی همخوانی دارد.

بازی دونفره برای Xbox One بازی It Takes Two

بازی It Takes Two

جوزف فارِس، رییس استودیو Hazelight، جزو بازی‌سازان خلاق صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. او در بازی‌های خود حالت دو نفره بازی کردن را هدف قرار داده و تا الان شاهد بازی‌های جذابی از این استودیو بودیم. بازی It Takes Two جدیدترین اثر جوزف فارِس است که می‌تواند گیمرها را حسابی به وجد آورد.

این بازی را فقط می‌توان به صورت دونفره تجربه کرد. گیم‌پلی بازی پر از پازل‌ها و اتفاقات جذابی است که توانسته چالش‌های زیادی برای گیمرها ایجاد کند. به خاطر دونفره بودن بازی It Takes Two، تعامل و کار تیمی بین دو بازیکن بسیار بالا است. توصیه می‌کنیم این بازی را به همراه دوستان خود تجربه کنید.

بازی استراتژیک ایکس باکس وان بازی Gears Tactics

بازی Gears Tactics

هواداران Xbox به خوبی مجموعه بزرگ Gears of War را می‌شناسند. بدون شک، این سری بعد از مجموعه هیلو مهمترین فرنچایز مایکروسافت و ایکس‌باکس محسوب می‌شود. حال، اخیرا یک بازی فرعی از این سری به نام Gears Tactics منتشر شده است. اثری متفاوت نسبت به بازی‌های اصلی که حال و هوای جدیدی دارد.

گیم‌پلی این بازی استراتژیک ایکس باکس وان به صورت تاکتیک نوبتی است. به طوریکه، بازیکن با چینش قهرمانان خود، باید به دشمن حمله کند. سبک بازی مشابه بازی XCOM طراحی شده است که می‌تواند طرفداران بازی‌های استراتژیک را به خوبی راضی کند.

بازی ترسناک برای Xbox One بازی Little Nightmares II

بازی Little Nightmares II

بازی Little Nightmares II جزو بازی‌های ترسناک خوش‌ساخت چند سال اخیر محسوب می‌شود. این بازی روایت داستانی تلخ و هولناکی دارد. اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بازی توانسته بازیکنان را تا پایان بازی روی صندلی میخکوب کند.

با وجود اینکه مدت زمان بازی کم است، اما توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای در پیشبرد گیم‌پلی و اتفاقات بازی داشته باشد. تنوع محیط و اتمسفر تاریک بازی دست به دست هم داده‌اند تا بازیکن بتواند از تجربهLittle Nightmares II لذت ببرد.

بازی انیمه‌ای برای Xbox One بازی Scarlet Nexus

بازی Scarlet Nexus

بازی Scarlet Nexus یک اثر در سبک اکشن نقش‌آفرینی است. بازی به صورت سوم شخص است که گیم‌پلی آن شبیه مبارزات انیمه‌ها طراحی شده است. محیط بازی بسیار گسترده است و محتویات زیادی برای تجربه کردن دارد.

بازیکنان می‌توانند در این بازی ماجراهای جذابی را تجربه کنند. بازی Scarlet Nexus روایتگر شخصیت یویتو سومراگی و کاسانه راندال است. اسلحه آنها شمشیر است که هرکدام مهارت‌های منحصر بفردی دارند. داستان بازی بسیار درگیر کننده است که می‌تواند گیمرها را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

بازی چندنفره برای ایکس‌باکس وان اس بازی Outriders

بازی Outriders

استودیو People Can Fly یک بازی نقش‌آفرینی co-op سه نفره منتشر کرده است. بازی Outriders یک اثر خشن و خونین است که بازیکنان به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت می‌کنند. محیط بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است که گیمرها در این جهان می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند.

بازی Outriders تلاش می‌کند تجربه جدیدی از بازی‌های چندنفره آنلاین را برای بازیکنان فراهم کند. گفتنی است، گیم‌پلی بازی مهیج و جذاب است. تنوع اسلحه‌ها و تجهیزات داخل بازی موجب شده دست بازیکنان برای انتخاب لوازم خود باز باشد.

نظر شما درباره بازی‌های Xbox One چیست؟ شما کدام از بازی‌های معرفی شده را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر