بتسدا لانچر رسمی خود را خاموش می کند

شرکت بتسدا به صورت رسمی اعلام کرد لانچر رسمی خود برای پی‌سی را خاموش خواهد کرد. این کمپانی قصد دارد تمام بازی‌های این لانچر را به استیم منتقل کند.

بتسدا لانچر رسمی خود را خاموش می کند

بتسدا لانچر رسمی خود را خاموش می کند

شرکت بتسدا سال ۲۰۱۶ لانچر مخصوص بازی‌های خود را راه‌اندازی کرده بود. لانچر بتسدا حاوی تمامی‌ بازی‌های استودیوهای زیرنظر این شرکت است که برای پی‌سی در دسترس قرار گرفته بود. حالا بتسدا قصد دارد لانچر خود را خاموش کند.

این شرکت قرار است تا ماه آوریل ۲۰۲۲ (فروردین - اردیبهشت ۱۴۰۱) لانچر The Bethesda را از دسترس خارج کند. پس از این اتفاق، تمامی بازی‌های بتسدا مانند Doom، Dishonored و Fallout به لانچر استیم منتقل خواهد شد.

این کمپانی اعلام کرد تمامی اطلاعات حساب کاربری گیمرها نیز به صورت کامل به استیم انتقال پیدا خواهد کرد. اطلاعات کاربران شامل کیف پول، لیست دوستان، مجموعه بازی‌ها و دیگر اطلاعات مهم گیمرها می‌شود. همچنین، فایل‌های ذخیره بازیکنان نیز به لانچر استیم منتقل خواهد شد.

بتسدا برای اینکه ۳۰٪ سود فروش بازی‌ها را به استیم پرداخت نکند، لانچر رسمی خود را راه‌اندازی کرده بود. اما این لانچر نتوانست انتظارات بتسدا را برآورده کند. بنابراین، این کمپانی تصمیم به خاموش کردن لانچر خود گرفت.

نظر شما درباره خاموش کردن لانچر بتسدا چیست؟ آیا این شرکت تصمیم صحیحی گرفته است؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر