بهترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای کنسول‌ های بازی

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌ های چندنفره آفلاین را معرفی کنیم که می‌توانید به صورت آفلاین با دوستان خود انجام دهید. بازی‌های دو تا چهار نفره که با یک کنسول بازی قابل بازی هستند.

بهترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای کنسول‌ های بازی

کنسول‌های بازی در چند سال اخیر بستر مناسبی برای انجام بازی‌های آنلاین شده است. بازیکنان بسیاری هر روز با دوستان خود به صورت آنلاین بازی می‌کنند. این بازی‌ها روز به روز در حال افزایش هستند و شرکت‌ها فضای جذابی را برای بازیکنان فراهم کرده‌اند.

با وجود اینکه کنسول‌های بازی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس پلتفرم قدرتمندی برای انجام بازی‌های آنلاین محسوب می‌شوند، اما این کنسول‌ها یک ویژگی بسیار جذاب دیگر هم دارند. این کنسول‌ها یک پلتفرم بسیار مناسب برای انجام بازی ‌های چندنفره آفلاین هستند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از یک دستگاه، بازی‌ها را به صورت Split-Screen تجربه کنند.

در این بازی‌ها صفحه تلویزیون به چند قسمت تقسیم می‌شود و گیمرها مشغول به انجام بازی‌های گوناگون می‌شوند. این روش برای زمانی که بازیکنان دور هم جمع می‌شوند، بسیار کاربردی خواهد بود.

در این مطلب قصد داریم بهترین بازی ‌های چندنفره آفلاین برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را معرفی کنیم. جالب است بدانید، به لطف قابلیت Backward Compability، تمامی بازی‌های نسل هشتم را می‌توان با کنسول‌های نسل نهم نیز تجربه کرد. بنابراین، دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس /اس هم می‌توانند از تجربه‌ بازی‌های این لیست لذت ببرند.

بازی‌ های چندنفره آفلاین بازی Call of Duty Black Ops III

همه ما سری دوست داشتنی و محبوب Call of Duty را می‌شناسیم. این مجموعه دارای بخش‌های متنوعی است که بازیکنان را حسابی سرگرم خود کرده است. همه بازی‌های این سری دارای بخش چندنفره آفلاین با قابلیت Split Screen هستند. اما مورد جالبی در نسخه Black Ops III وجود دارد که خود را نسبت به بقیه بازی‌های Call of Duty در نسل هشتم و نهم متمایز می‌کند و آن هم این است که بازیکنان می‌توانند به صورت چهارنفره این بازی را تجربه کنند. لازم به ذکر است، همه بازی‌های این سری در نسل هشتم و نهم را می‌توان نهایتا دونفره تجربه کرد.

بازی Call of Duty Black Ops III دارای بخش‌های استاندارد چندنفره‌ای مانند Team Deathmatch و Capture the Flag به علاوه چندین بخش متنوع دیگر است. شایان ذکر است، بخش زامبی این بازی نیز دارای هیجان بالایی است که بازیکنان به صورت تیمی می‌توانند با زامبی‌ها مبارزه کنند. بازی Black Ops III جزو بهترین بازی های چندنفره آفلاین بازیکنان است.

بازی‌ های چندنفره آفلاین بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled

مجموعه بازی‌های کرش بندیکوت جزو قدیمی‌ترین آثار بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. یکی از نسخه‌های فرعی این سری، بازی Crash Team Racing است. در این بازی کرش و دوستانش در پیست‌های ماشین‌سواری حاضر شده‌اند و با یکدیگر رقابت می‌کنند. یکی از نکات جذاب این بازی، وجود اسلحه‌ها و تیرهای شلیکی است. به طوری که بازیکنان در طول مسابقه، به یکدیگر تیراندازی می‌کنند تا بتوانند از یکدیگر سبقت گرفته و به رتبه اول برسند.

بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled دارای یک بخش چندنفره آفلاین هم است. در این بخش بازیکنان با انتخاب شخصیت و ماشین خود، با دوستان خود مسابقه می‌دهند. این بازی بخش‌های چندنفره متنوع و مهیجی دارد که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

بازی‌ های چندنفره آفلاین بازی Rayman Legends

بازی Rayman Legends ابتدا برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد. به دلیل استقبال بالای بازیکنان، شرکت یوبیسافت تصمیم گرفت نسخه نسل هشتمی این بازی را هم منتشر کند. این بازی یک اثر دوبعدی فانتزی است که بازیکنان با انتخاب شخصیت‌های بانمک بازی، به انجام مراحل گوناگون جهان ریمن می‌پردازند.

در بازی Rayman Legends می‌توانید به همراه دوستان خود، مراحل بازی را به صورت چندنفره انجام دهید. فضای فانتزی بازی،‌ طوری است که می‌توانید با دوستان خود شرایط مفرحی را تجربه کنید. در کنار این موارد جذاب، بخشی در بازی وجود دارد به اسم Kung Foot که در آن، بازیکنان با یکدیگر مدل جدیدی از فوتبال را تجربه خواهند کرد. تجربه این بخش را به همه گیمرها پیشنهاد می‌کنیم.

بازی‌ های چندنفره آفلاین بازی Rocket League

یکی از بازی‌های مبتکرانه نسل هشتم، بازی Rocket League است. در این بازی، گیمرها با ماشین‌ها به ورزش فوتبال می‌پردازند. بازیکنان می‌توانند مسابقات فوتبال ماشینی را به طور تک به تک، دو به دو و سه به سه تجربه کنند.

گیمرها همچنین می‌توانند به صورت Split Screen و چهارنفره با یکدیگر رقابت کنند. مسابقات بازی غیرقابل پیش‌بینی و بسیار هیجان‌انگیز هستند. بازی Rocket League می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای دورهمی‌های دوستانه باشد. جالب است بدانید، این بازی مدتی است که رایگان شده است. بنابراین، بازیکنان می‌توانند این اثر را کاملا رایگان تجربه کنند.

بازی‌ های چندنفره آفلاین بازی A Way Out

بازی A Way Out جزو یکی از خاص‌ترین بازی‌های ویدیویی است. این بازی را می‌توان فقط به صورت دونفره تجربه کرد. این بازی داستان دو شخصیت با اسم لئو و وینسنت را روایت می‌کند که قصد فرار از زندان را دارند. بازیکنان باید به این دو نفر کمک کنند که بتوانند از زندان فرار کنند.

اتفاقات غیرمنتظره‌ای در بازی رخ می‌دهد که می‌تواند چالش‌های مختلفی را برای بازیکنان ایجاد کند. همکاری تیمی هسته اصلی بازی محسوب می‌شود. تعامل هر دو بازیکن در پیشبرد مراحل بسیار بالاست و باید با همکاری یکدیگر مراحل را پیش ببرند. گیمرها می‌توانند بازی را به صورت آفلاین تجربه کنند. همچنین، برای تجربه این بازی کافی است یکی از بازیکنان بازی A Way Out را تهیه کند. بازیکن دوم با دانلود کردن نسخه دمو، می‌تواند به همراه دوست خود بازی را تجربه کند.

بازی‌ های چندنفره آفلاین بازی Mortal Kombat 11

بازیکنان به خوبی سری محبوب مورتال کامبت را می‌شناسند. یک بازی مبارزه‌ای خشن و جذاب که سال‌ها است گیمرها را درگیر مبارزات نفسگیر خود کرده است. بازیکنان علاقه بسیاری به Fatalityهای به شدت خشن این مجموعه دارند. خود سازندگان هم برای احترام به گیمرها، در هر نسخه میزان خلاقیت و خشونت فیتالیتی‌ها را افزایش می‌دهند.

بازی Mortal Kombat 11 کامل‌ترین نسخه این مجموعه است که سطح جدیدی از مبارزات را ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند این بازی را به همراه دوستان خود تجربه کنند. اگر گیمرها به خوبی با مکانیزم‌های مبارزه‌ای بازی آشنا شوند، می‌توانند مبارزات جذابی را با یکدیگر تجربه کنند.

بازی FIFA و PES بازی FIFA / PES

بازی‌های ورزشی یکی از بازی های چندنفره آفلاین مورد علاقه گیمرها محسوب می‌شود. ورزش فوتبال نیز در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد. سری‌ بازی‌های FIFA و PES شبیه‌ساز فوتبال هستند که به صورت سالانه عرضه می‌شوند. این سری بازی‌ها از آن دسته بازی‌هایی است که بیشتر گیمرها در خانه مشغول به تجربه آن هستند.

بازیکنان بسته به سلیقه و علاقه خود، هر سال یکی از نسخه‌های این بازی‌ها را تهیه می‌کنند. گیمرهای زیادی هستند که در دورهمی‌های دوستانه خود لیگ فوتبال تشکیل می‌دهند و به رقابت با دوستان خود می‌پردازند. حضور تیم‌های محبوب باشگاهی در سری بازی‌های FIFA و PES باعث شده است که گیمرها به این مجموعه توجه ویژه‌ای داشته باشند و با دوستان خود بازی کنند.

بازی چندنفره Overcooked 2 بازی Overcooked 2

بازی‌های مدیریتی و تیمی بسیاری وجود دارند که بازیکنان را وادار به کارهای تیمی می‌کنند. یکی از بهترین بازی‌های این سبک، بازی Overcooked 2 است. بازیکنان در این بازی باید سفارش غذای مشتری را آماده کنند. یک بازی شاد و رنگارنگ که اتفاقات خنده‌داری در آن رخ می‌دهد.

بازی Overcooked 2 را می‌توان به صورت دو تا چهارنفره هم انجام داد. بازیکنان با مدیریت درست و کار تیمی می‌توانند مراحل را پیش ببرند. در کنار مراحل اصلی و چالش‌برانگیز بازی، بخش‌های رقابتی دیگری در این بازی وجود دارد. در این بخش رقابتی، بازیکنان در قالب دو تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند. آنها با انجام سفارشات مشتری باید بیشترین امتیاز ممکن را برای برنده شدن در مسابقه کسب کنند. ناگفته نماند، نسخه اول این بازی نیز قابلیت تجربه چندنفره مراحل را دارد. این بازی جزو بهترین بازی‌ های چندنفره آفلاین محسوب می‌شود.

بازی‌ های چندنفره آفلاین بازی It Takes Two

بازی It Takes Two یکی دیگر از بازی‌هایی است که می‌توان فقط به صورت دونفره تجربه کرد. این بازی یک اثر اکشن ماجراجویی است که گیمرها را وارد ماجراهای جذابی می‌کند. بازی It Takes Two دارای مراحل جذاب و چالش‌برانگیزی است. بازیکنان با انجام پازل‌های مختلف آن باید معماهای مراحل را به صورت تیمی حل کنند.

بازی It Takes Two روی تعامل و همکاری دو بازیکن تمرکز دارد و هسته اصلی بازی بر این موضوع بنا شده است. جالب است بدانید، بازیکنان می‌توانند فقط یک نسخه از این بازی را تهیه کنند. نفر دوم با دانلود کردن دموی بازی، می‌تواند به بازی دوست خود افزوده شده و با یکدیگر به تجربه بازی مشترک بپردازند.

بازی شورش در شهر بازی Streets of Rage 4

بازی Streets of Rage یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌ها برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. این بازی در ایران با نام شورش در شهر شناخته می‌شد و طرفداران بسیاری داشت. بازی Streets of Rage یکی از آثار مهم کنسول سگا محسوب می‌شد و دوران درخشانی را برای گیمرهای دهه ۹۰ میلادی به ارمغان آورد. در آن دوران، شورش در شهر جزو بهترین بازی های چندنفره آفلاین محسوب می‌شد. حال، نسخه چهارم بازی مدتی است که برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شده است.

بازی Streets of Rage 4 حال و هوای جذاب نسخه‌های قدیمی را دارد. این بازی در سبک Beat'em Up توسعه داده شده است. شخصیت‌های دوست‌داشتنی این سری به همراه چند شخصیت جدید وارد ماجراهای جدیدی می‌شوند. بازیکنان می‌توانند این اثر را به صورت دونفره و آفلاین تجربه کنند.

نظر شما نسبت به بازی‌های چندنفره آفلاین معرفی شده چیست؟ شما با دوستان خود چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر