بهترین بازی های اپل آرکید 2021 که هرگز نباید از دست داد

در دنیای پرمشغله امروز، شاید بد نباشد ساعاتی را به خالی کردن ذهن و انجام امور سرگرم‌کننده مثل بازی کردن اختصاص دهید. بهترین بازی های اپل آرکید 2021 با جذابیت و تنوع خارق‌العاده خود، شما را در این راه یاری خواهند کرد.  

بهترین بازی های اپل آرکید 2021 که هرگز نباید از دست داد

بهترین بازی های اپل آرکید 2021

سرویس اشتراکی آرکید پاییز 2019 توسط اپل راه‌اندازی شد. این سرویس برگ برنده شرکت کوپرتینویی در بخش گیمینگ است و هواداران بسیاری در گوشه و کنار دنیا دارد. البته از حق که نگذریم، علاقه افراد به این سرویس چندان هم بی‌دلیل نیست؛ چراکه آرکید ضمن برخورداری از قیمت مناسب و معقولانه (4.99 دلار در ماه)، امکان اجرای صدها بازی جذاب و متنوع را روی آیفون، آیپد، مک بوک و حتی اپل تی وی فراهم می‌آورد.

بنابراین اگر به دنبال راهی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت خود در واپسین روزهای تابستان هستید، توصیه می‌کنیم از سرویس گیمینگ اپل غافل نشوید. در ادامه فهرستی از بهترین بازی های اپل آرکید2021 را می‌بینید که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

1. بازی Sayonara Wildhearts

بهترین بازی های اپل آرکید 2021

این بازی نخستین بار سال 2019 عرضه شد و با وجود تبلیغات اندک، خیلی زود توانست نظر گیمرها را به خود جلب کند و جایزه جشنواره بازی بریتانیا را نیز به دست آورد. داستان زیبا، جلوه‌های بصری مسحورکننده و آهنگ‌های گیرا و مهیج، رمز موفقیت Sayonara Wildhearts در عرصه بازی های کامپیوتری است.

2. بازی Nuts

ناتس داستان محققی است که در جنگل کمین کرده تا از راز سنجاب‌ها باخبر شود: این موجودات کوچک و بامزه آذوقه خود را کجا پنهان می‌کنند؟ ناتس در ابتدا ممکن است معمولی و شاید خسته‌کننده به نظر برسد. اما پس از مدتی متوجه رویدادهای عجیب و مرموزی می‌شوید که شما را به ادامه بازی و یافتن حقیقت ترغیب می‌کنند. مثلا آنکه چرا سنجاب‌ها به جای جمع‌آوری بلوط، در حال انبار کردن دینامیت و کبریت هستند؟

3. بازی Overland

بهترین بازی های اپل آرکید 2021

اورلند یکی از بهترین بازی های اپل آرکید 2021 با سبک استراتژیک است که درست مانند بازی شطرنج، ذهن شما را به چالش می‌کشد. داستان درباره بازمانده‌ای است که باید علاوه بر جمع‌آوری خوراکی و تجهیزات لازم، خود را از چنگ موجودات پسا آخرالزمانی نیز نجات دهند.

4. بازی Black Sword

شمشیر بلیک ظاهری ساده و ابتدای دارد. با این حال نگذارید این مسائل پیش پا افتاده شما را از انجام یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز بازدارند. داستان درباره شاهزاده‌ای است که پس از به دست آوردن یک شمشیر افسانه‌ای، پدر و برادر خود را به قتل رسانده و تاج و تخت آن‌ها را تصاحب می‌کند. حال شما باید به عنوان یک شمشیرزن قهار، به جنگ تاریکی‌ها رفته و شهر را نجات دهید.

5. بازی Fantasian

بهترین بازی های اپل آرکید 2021

فانتزین توسط سازندگان سری بازی های فاینال فانتزی ساخته شده است. همین موضوع کافی است تا نظر گیمرها به این بازی جلب شود. البته خط داستانی جذاب و درگیرکننده و همین‌طور جلوه‌های بصری خارق‌العاده (که در واقع ترکیبی از انیمیشن و بیش از 150 دایورامای واقعی هستند) در محبوبیت این بازی بی‌تأثیر نیستند.

6. بازی The Pathless

به یکی دیگر از بهترین بازی های اپل آرکید 2021 می‌رسیم. بی مسیر یک بازی سوم شخص نسبتا جدید بوده که در ژانر اکشن-ماجراجویی ساخته شده است. در این بازی نقش یک کماندار حرفه‌ای را دارید که باید برای رسیدن به هدف، از دل مسیرهای پرخطر و جادویی عبور کنید.

7. بازی Pilgrims

بهترین بازی های اپل آرکید 2021

اگر به دنبال یک بازی جذاب، بامزه و سرگرم‌کننده هستید، پس حتما Pilgrims را نصب کنید. این بازی شما را به قرون گذشته و دنیای پریان می‌برد؛ جایی که باید با دست خالی اژدها را سر به نیست کنید، شمشیر افسانه‌ای را از دل سنگ بیرون بکشید و با موجودات عجیب و غریب سر و کله بزنید. در هر مرحله از بازی با داستان و چالش جدیدی روبرو می‌شوید که باید برای عبور از آن، به جستجو و جمع‌آوری آیتم‌های مختلفی بپردازید.

8. بازی Assemble with Care

بهترین بازی های اپل آرکید 2021

داستان Assemble with Care در شهر خیالی بلاریوا در اسپانیا اتفاق می‌افتد. ماریا یک تعمیرکار ماهر است که با گجت های قدیمی و ارزشمند سر و کار دارد. این بازی ضمن بیدار کردن حس نوستالژی در گیمرها، آن‌ها را در جلوه‌های بصری و موسیقی بسیار جذاب خود غرق می‌کند.

9. بازی Mutazione

موتازیونه یکی دیگر از بهترین بازی های اپل آرکید 2021 است که در ژانر ماجراجویی ساخته شده است. در این بازی نقش نوجوانی به نام کای را خواهید داشت که برای دیدن پدربزرگش به یک جزیره زیبا و البته عجیب می‌رود. حوادث بازی در روزهای مختلفی اتفاق می‌افتند و هر روز داستان‌ها و ماجراهای مختلفی انتظار شما را می‌کشند.

10. بازی Mini Motorways

بهترین بازی های اپل آرکید 2021

مدیریت زیرساخت‌های شهری به یک مبحث تکراری و شاید کسل‌کننده در بازی های ویدئویی تبدیل شده‌اند. اما سازندگان Mini Motorways تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا تجربه خاص و جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، معرفی چالش‌های روزانه و هفتگی است که شما را به گذراندن مراحل بیشتر تشویق می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین بازی‌ های اکشن ۲۰۲۱ برای اندروید

آیا تا به حال تجربه بازی هر یک از عناوین فوق را داشته‌اید؟ به نظر شما چه عناوین دیگری باید به فهرست بهترین بازی های اپل آرکید 2021 اضافه شوند؟

ارسال نظر