معرفی بهترین بازی های مترو | سرگرمی در زیرزمین

هنگام استفاده از مترو، افراد مدت زمانی را بیکار هستند تا به ایستگاه برسند. برای گذران وقت بسیاری از شهروندان با گوشی موبایل خود کار می‌کنند. بهترین بازی های مترو به کاربران کمک می‌کند در مدت حضور در ایستگاه‌های مترو سرگرم شوند.

معرفی بهترین بازی های مترو | سرگرمی در زیرزمین

معرفی بهترین بازی های مترو

مترو یکی از بهترین خدمات حمل‌ونقل عمومی است. افراد بسیاری با استفاده از ترن‌های زیرزمینی، در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد می‌رسند. شهروندانی که در مترو حضور دارند، با گوشی خود مشغول می‌شوند و یا مدت زمانی را مطالعه می‌کنند.

بهترین کار برای سپری کردن اوقات متروسواری، بازی کردن است. بهترین بازی های مترو می‌تواند کاربران را سرگرم کند. این بازی‌ها مکانیزم ساده‌ای دارند و باعث می‌شوند ذهن کاربران در مدت حضور در مترو درگیر شود.

در ادامه به معرفی بازی‌های موبایل مناسب مترو می‌پردازیم.

بهترین بازی های مترو بازی Daddy Was A Thief

بازی Daddy Was A Thief

بازی‌های رکوردی برای مترو بسیار مناسب هستند. بازی Daddy Was A Thief یک اثر بامزه و دوست‌داشتنی است که می‌تواند کاربران را سرگرم کند. داستان بازی درباره یک پدر است که از کار خود اخراج می‌شود. او برای اینکه بتواند مسائل مالی خانواده‌اش را حل کند، دست به دزدی می‌زند.

بازیکنان در طول بازی باید پدر را از دست پلیس فراری دهند. بازی Daddy Was A Thief به صورت بی‌پایان رکوردی است. روند بازی این‌گونه است که باید سقف خانه را خراب کرده و به طبقه پایین‌تر بروید. به مرور دیواره‌ها و موانعی به طبقات اضافه می‌شود که روند بازی را سخت می‌کند.

بهترین بازی های مترو بازی Alto's Odyssey

بازی Alto's Odyssey

یکی از بهترین بازی‌های مترو از نظر زیبایی، بازی Alto's Odyssey است. این بازی یک تجربه چشم‌نواز و جذاب را در اختیار کاربران می‌گذارد، به طوری که افراد حاضر در مترو مدتی از حال‌وهوای روزمره خارج شده و محو زیبای‌های Alto's Odyssey می‌شوند.

در این بازی، کاربران در یک پیست اسکی قرار می‌گیرند و باید مسیر کوهستان را اسکی کنند. محیط‌های کوهستانی Alto's Odyssey بسیار زیبا هستند. به مرور موانع و چالش‌های جدیدی مقابل بازیکن قرار می‌گیرد، به طوری که اسکی کردن سخت و چالش‌برانگیز می‌شود.

بهترین بازی های مترو بازی Crossy Road

بازی Crossy Road

عبور کردن از خیابان شلوغ همیشه سخت و چالش‌برانگیز است. بازی Crossy Road به سراغ این موضوع رفته و فضای شادی را فراهم کرده است. در این بازی باید حیوانات را از خیابان رد کنید. این خیابان به مرور شلوغ‌تر و سرعت ماشین‌ها بیشتر می‌شود.

چالش اصلی بازی Crossy Road زمان‌بندی مناسب برای عبور از خیابان است. این بازی رکوردی و بی‌پایان است و بازیکنان باید رکورد خود را افزایش دهند. آیتم‌های مختلف و فضای فانتزی Crossy Road این بازی را به یکی از بهترین بازی های مترو تبدیل کرده است.

بهترین بازی های مترو بازی Dumb Ways to Die

بازی Dumb Ways to Die

کشور استرالیا برای فرهنگ‌سازی استفاده از مترو، یک بازی موبایل طراحی کرده است. بازی Dumb Ways to Die در ایستگاه مترو جریان دارد. بازیکنان در طول بازی باید از کشته شدن شخصیت‌های بامزه داخل بازی جلوگیری کنند.

مردن آن‌ها به شیوه‌های احمقانه باعث شده بازی Dumb Ways to Die حس‌وحال طنزی داشته باشد. سرعت بازی به مرور بالاتر می‌رود و بازیکنان باید با سرعت بیشتری اقدام به جلوگیری از کشته شدن شخصیت‌ها کنند.

اگر از این بازی خوشتان آمده است، می‌توانید نسخه‌های دوم و سوم این مجموعه را هم تجربه کنید.

بهترین بازی های مترو بازی Pudding Monsters

بازی Pudding Monsters

حل کردن پازل برای خیلی از کاربران جذاب است. اگر این پازل فضایی شاد و فانتزی هم داشته باشد، حال خوبی به بازیکن القا می‌کند. بازی Pudding Monsters یک اثر پازلی و فانتزی است که می‌تواند اوقات داخل مترو را برای افراد دلنشین کند.

در این بازی، کاربران باید ژله‌های مختلف را به یکدیگر برسانند. ژله‌های مختلفی در بازی وجود دارند که هرکدام شرایط خاصی دارند. بنابراین برای حل پازل‌ها دقت و فکر کردن بسیار مهم است. به مرور در مراحل بازی Pudding Monsters چالش‌های جدیدی اضافه خواهد شد تا ذهن بازیکنان به خوبی محک بخورد.

نظر شما درباره بهترین بازی های مترو چیست؟ آیا تابه‌حال در مترو این آثار را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر