بیانیه مایکروسافت درباره بازی های اکتیویژن بلیزارد

پس از تصاحب شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، بحث‌هایی درباره انحصاری شدن بازی‌های این شرکت مطرح شد. آثار مهمی چون کالاف دیوتی و وارکرفت که تحت مالکیت ایکس‌باکس قرار گرفته است. بیانیه مایکروسافت درباره بازی های اکتیویژن بلیزارد تکلیف این موضوع مهم را مشخص می‌کند.

بیانیه مایکروسافت درباره بازی های اکتیویژن بلیزارد

بیانیه مایکروسافت درباره بازی های اکتیویژن بلیزارد

ماه گذشته مایکروسافت شرکت اکتیویژن بلیزارد را تصاحب کرد . اتفاقی مهم و جنجالی که بحث‌های زیادی پیرامون این خرید شکل گرفت. بسیاری از گیمرها نسبت به انحصاری شدن بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی نگرانی داشتند.

هرچند فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، اعلام کرده بود بازی‌های اکتیویژن مولتی‌پلتفرم باقی خواهد ماند، اما بسیاری به این سخنان اعتماد نکردند. پیش از این مایکروسافت با تصاحب شرکت بتسدا چنین وعده‌ای داده بود. اما این کمپانی بازی Starfield را به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس منتشر خواهد کرد.

با این تفاسیر، ردموندی‌ها در بیانیه‌ای مطبوعاتی موضع رسمی خود مبنی بر اتفاقات اخیر را اعلام کرد. بیانیه مایکروسافت درباره بازی های اکتیویژن بلیزارد تکلیف این موضوع را مشخص می کند. اتفاقی که توانست خیال بسیاری از گیمرها را راحت کند.

بیانیه مایکروسافت درباره بازی های اکتیویژن مایکروسافت تصمیم مهمی برای بازی‌های اکتیویژن بلیزارد گرفته است

مایکروسافت در بیانیه خود بیان کرد: «بازی‌های اکتیويژن بلیزارد مانند کرش بندیکوت، Call of Duty و Diablo همانند گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و نینتندو منتشر خواهد شد. مایکروسافت علاوه بر پایبندی بر قراردادهای فعلی با دیگر شرکت‌ها، هیچ تغییری در روند انتشار بازی‌ها برای پلتفرم سونی و نینتندو ایجاد نمی‌کند. ما همچنان به پشتیبانی بازی‌ها در این دو پلتفرم مهم گیمینگ می‌پردازیم. ادامه انتشار آثار اکتیویژن بلیزارد بهترین تصمیم مایکروسافت است که به نفع صنعت بازی‌های ویدیویی خواهد بود.»

با توجه به بیانیه مایکروسافت،‌ بازی‌های کمپانی اکتیویژن بلیزارد به صورت مولتی‌پلتفرم باقی خواهد ماند. تصمیم ردموندی‌ها باعث خواهد شد وضعیت این شرکت همانند گذشته ادامه پیدا کند. اما مایکروسافت روی تمام فعالیت‌های اکتیویژن بلیزارد نظارت خواهد کرد.

نظر شما درباره بیانیه مایکروسافت درباره بازی های اکتیویژن بلیزارد چیست؟ آیا این تصمیم به نفع گیمرها و صنعت بازی‌های ویدیویی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر