تنبیه سخت متقلبین در بازی کالاف دیوتی وارزون

تقلب در بازی‌های آنلاین عدالت در بازی را از بین برده است. به طوری که جامعه گیمرها را کلافه کرده است. اکتیویژن برای جلوگیری از تقلب، اقدام به تنبیه سخت متقلبین در بازی کالاف دیوتی وارزون کرده است.

تنبیه سخت متقلبین در بازی کالاف دیوتی وارزون

تنبیه سخت متقلبین در بازی کالاف دیوتی وارزون

با رشد بازی‌های آنلاین، تقلب نیز راه خود را در این آثار باز کرد. متقلبین با استفاده از روش‌های مختلفی توانایی بالایی در بازی‌ها پیدا می‌کردند. این اتفاق باعث شد گیمرها از دست تقلب‌کنندگان کلافه و عصبانی شوند.

بازی‌های بتل رویال به خصوص پابجی و کالاف دیوتی وارزون متقلبین بسیار زیادی دارد. سازندگان بازی تلاش زیادی کرد‌ه‌اند تا بتوانند آنها را از بازی اخراج کنند. مسدود کردن حساب گیمر متقلب از جمله اقدامات توسعه‌دهندگان علیه گیمرها بوده است.

اکتیویژن برای جلوگیری از رشد تقلب، اقدام به ساخت سیستم ضد تقلب Ricochet کرد. گفتنی است، نرم‌افزار آنتی چیت دارای ویژگی Damage Shield است. این ویژگی باعث تنبیه سخت متقلبین در بازی کالاف دیوتی وارزون می‌شود. به طوری که ویژگی دمیج شیلد با کمک هوش مصنوعی آنها را دچار دردسر بزرگی می‌کند.

سیستم آنتی چیت کالاف دیوتی وارزون سیستم آنتی چیت Ricochet

زمانی که گیمر تقلب را در بازی اجرا کند، دشمنان به صورت خودکار به حالت God Mode تبدیل می‌شوند. گفتنی است، این حالت سخت‌ترین درجه بازی محسوب می‌شود. در واقع در حالت گاد مود کشتن دشمنان بسیار دشوار و چالش‌برانگیز است. زمانی که قابلیت Damage Shield متوجه شود کسی در سرورهای بازی از تقلب استفاده می‌کند، حالت God Mode را برای حریفان یا دشمنان گیمر متقلب فعال می‌کند.

اکتیویژن معتقد است این ویژگی باعث خواهد شد گیمرها دست از تقلب کردن بکشند. با فعال شدن گاد مود، بازیکن متقلب به سختی می‌تواند دشمنان را نابود کند. بنابراین به مرور او تقلب را کنار می‌گذارد و مانند سایر گیمرها بازی Call of Duty Warzone را تجربه می‌کند.

اکتیویژن ویژگی دمیج شیلد سسیتم Ricochet را در مدت مشخصی تست خواهد کرد. اگر عملکرد آن رضایت‌بخش بود، این کمپانی در نظر دارد قابلیت دمیج شیلد را به دیگر بازی‌های کالاف دیوتی اضافه کند.

نظر شما درباره تنبیه سخت متقلبین در بازی کالاف دیوتی چیست؟ آیا این شیوه می‌تواند تقلب در بازی‌ها را ریشه‌کن کند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر