حذف تیم های روسی از بازی فیفا ۲۲

چند روزی است که روسیه به کشور اوکراین حمله کرده است. این اتفاق باعث شد سازمان‌های مختلف این اقدام روس‌ها را محکوم کنند. حالا الکترونیک آرتز اقدام به حذف تیم های روسی از بازی فیفا ۲۲ کرده است.

حذف تیم های روسی از بازی فیفا ۲۲

حذف تیم های روسی از بازی فیفا ۲۲

در پی حمله روسیه به کشور اوکراین، سازمان‌های مختلفی اقدام به تحریم روس‌ها کردند. به طوری که رشته‌های ورزشی مختلفی اقدام به تحریم ورزشی روسیه کردند. حالا صنعت بازی‌های ویدیویی اخیرا شروع به محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه روسیه کرده است.

پیش از این، معاون نخست ‌وزیر اوکراین از شرکت‌های فعال در حوزه گیمینگ درخواست کرده بود که کشور روسیه را تحریم کنند. شرکت EA به این درخواست پاسخ مثبت داد و اقدام به حذف تیم های روسی از بازی فیفا ۲۲ کرد.

شرکت الکترونیک آرتز با انتشار بیانیه‌ای، رسما اعلام کرد تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه و بلاروس از بازی‌های ورزشی این کمپانی حذف خواهند شد. بنابر اعلام این شرکت، تیم‌های روسی و بلاروسی از تمامی مسابقات بازی‌های فوتبالی FIFA 22 و هاکی روی یخ NHL 22 کنار گذاشته می‌شوند.

حذف تیم های روسی از بازی فیفا ۲۲ بیانیه الکترونیک آرتز علیه روسیه

الکترونیک آرتز از این اقدام خود به عنوان همبستگی، در کنار مردم اوکراین بودن و پایان دادن به جنگ یاد کرده است. از این پس هیچ تیمی از کشور روسیه و بلاروس در بازی‌های فیفا ۲۲، فیفا ۲۱، FIFA Online و FIFA Mobile در دسترس نخواهد بود.

نظر شما درباره حذف تیم های روسی از بازی فیفا ۲۲ چیست؟ آیا با این اقدام EA موافق هستید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر