مایکروسافت از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس خود رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت امشب ساعت ۸ و نیم به وقت ایران، از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس خود رونمایی کرد.

مایکروسافت از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس خود رونمایی کرد

چند ماه گذشته در رویداد ایکس‌باکس اینساید از برخی از بازی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز رونمایی شد؛ اما امشب در یک رویداد مجزا بازی‌های این کنسول به‌طور کامل معرفی شدند. ویدیو این رویداد از قبل ضبط شده بود و بخشی از بازی‌های به نمایش گذاشته شد.

رونمایی از بازی FIFA 21

در جریان رویداد EA Play 2020 بود الکترونیک آرتز با یک تیزر بسیار کوتاه بازی FIFA 21 را معرفی کرد و رونمایی از بازی به زمان دیگری موکول شد. همچنین دیروز و در جریان رونمایی از عکس روی جلد نسخه استاندارد، چمپیون و آلتیمیت ادیشن بازی فیفا 21 بود که اعلام شد پنجشنبه دوم مرداد ماه و ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران، تریلر رونمایی FIFA 21 منتشر می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز (ٍElectronic Arts)، سازنده و ناشر مجموعه فیفا، دقایقی پیش تریلر رونمایی از فیفا 21 را منتشر کرد. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد صحنه‌هایی از کیلیان امباپه و سایر ورزشکارها در حین انجام فیفا 21 بودیم. همچنین سکانس‌هایی از محیط‌های بازی و حالت فوتبال خیابانی هم به‌نمایش گذاشته شد. از اطلاعاتی که در جریان تریلر اشاره جزئی به آن‌ها شد، حضور اریک کانتونا به‌عنوان یک آیکون در بخش آلتیمیت تیم و همینطور امکان تجربه این بخش به شکل Co-Op بود که البته جزییات دقیق‌تر این ویژگی احتمالا بعدا ارائه می‌شود.

برخلاف کونامی که eFootball PES 2021 را در قالب یک آپدیت در اختیار کاربران قرار خواهد داد، الکترونیک آرتز تصمیم دارد همانند هرسال، یک نسخه کامل از فیفا را در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که باتوجه‌به شرایط فعلی جهان برای قرنطینه و همه‌گیری ویروس کرونا، الکترونیک آرتز چه تغییراتی را برای کاربران فیفا 21 تدارک دیده است.

بازی Dragon Quest XI S برای ایکس باکس تایید شد

Dragon Quest را می‌توان یکی از مجموعه‌های قدیمی و محبوب اسکوئر انیکس دانست که کاربران متعددی را در سراسر جهان جذب خود کرده است. تابه‌امروز هیچ نسخه از این بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس عرضه نشده است، اما با بازی Dragon Quest XI S این طلسم شکسته خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان مراسم پری‌شو رویداد نمایش بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس، مشخص شد که بازی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition در تاریخ ۱۴ آذر ماه (چهار دسامبر) برای ایکس ‌باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. همچنین در همان روز عرضه هم کاربران سرویس Xbox Game Pass قادر به تجربه بازی خواهند بود.

Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition نسخه ارتقا یافته بازی Dragon Quest XI است که برای نینتندو سوییچ عرضه شده بود و دارای کاراکترها و محتویات داستانی بیشتر نسبت‌به بازی اصلی است.

بازی شوتر Exomecha پخش شد؛ عرضه رایگان در سال ۲۰۲۱ میلادی

بازی جدید استودیو TwistedRed که برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود، یک شوتر رقابتی آنلاین است. سازندگان می‌گویند تمام اتفاقات این بازی در سیاره‌ای جدید و دست‌نخورده به اسم OMECHA جریان دارد که شامل محیط‌های عجیب‌وغریبی می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که باتوجه‌به ماهیت پرمیوم ایندی بازی، ExoMecha از کیفیت بصری واقعا قابل قبولی برخوردار است.

سازندگان باور دارند که تجربه‌ی قرارگرفته در این بازی نفس مخاطب‌ها را بند می‌آورد و به آن‌ها اجازه‌ی تجربه‌ی شوتر آنلاین به اشکالی گوناگون را می‌دهد. بازی گیم‌پلی با انعطاف پذیری بالایی دارد و به سبک بازی شما احترام می‌گذارد. زیرا شامل امکانات مکانیکی، گجت‌های خاص و قابلیت‌هایی می‌شود که هر بازیکن با کسب برخی از آن‌ها، هویت خود به‌عنوان یک جنگ‌جو در این جهان را شکل می‌دهد.

بازی ExoMecha همچنین شامل باس‌فایت‌های جالبی می‌شود که در ابعاد بزرگ و به‌صورت چندنفره شما را به چالش می‌کشند. تازه اگر به سبک بتل رویال علاقه دارید، باید مطلع باشید که بازی ExoMecha شامل یک حالت بتل رویال خاص هم می‌شود که در ماه‌های آتی، سازندگان بهتر آن را به نمایش می‌گذارند.

بازی Echo Generation برای ایکس باکس رونمایی شد

پری‌شو کنفرانس ایکس‌باکس سری ایکس در حال برگزاری است و طی آن شاهد معرفی بازی‌های مستقل برای کنسول ایکس ‌باکس وان و پی ‌سی هستیم. در مراسم اصلی به بازی‌هایی که برای ایکس ‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شوند، می‌پردازد و طی آن‌ استودیوهای مختلف بازی‌های خود را معرفی می‌کنند.

در جریان اخبار بازی، طی رویداد نمایش بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس از بازی Echo Generation رونمایی شد. در جریان تریلر بازی شما کنترل یک پسربچه را تحت کنترل دارید که با او وارد یک ماجراجویی جذابی می‌شوید. در قسمت‌هایی از بازی شما باید به‌صورت نوبتی با دشمنان خود وارد مبارزه بشوید. همچنین می‌توان به محیط جذاب و دشمنان عجیب و بزرگ آن نیز اشاره کرد.

تیزر جدید Watch Dogs Legion به شخصیت‌ها و داستان بازی می‌پردازد

Watch Dogs: Legion بازی اکشن و ماجراجویی جدید یوبیسافت در سبک سوم شخص و جهان باز است که به دو حالت تک نفره و چند نفره در یوبیسافت تورنتو در دست ساخت قرار دارد. این بازی سومین قسمت از مجموعه Watch Dogs و دنباله مستقیم Watch Dogs 2 محسوب می‌شود که در یک فضای تخیلی از شهر لندن جریان دارد.

Watch Dogs: Legion یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری است که به‌عنوان ایده‌ی جدید و مرکزی آن، بازیکنان می‌توانند در این بازی به‌صورت همزمان کنترل چند شخصیت مختلف را در دست گرفته و به‌صورت انفرادی یا چند نفره کو-آپ به تجربه آن بپردازند. درواقع تمامی کاراکترهای دنیای این بازی قابل کنترل بوده و هریک از خصوصیت‌ها و قابلیت‌های منحصر بفردی برخوردار هستند. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس به‌علاوه گوگل استیدیا منتشر شود.

ابتدا تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ برای عرضه این بازی برنامه‌ریزی شده بود که بعدها تاریخ انتشار آن تا هشت آبان (۲۹ اکتبر) امسال به تعویق افتاد.

اما در جریان پیش برنامه رویداد رونمایی از بازی‌های جدید ایکس‌باکس سری ایکس، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Watch Dogs: Legion به نمایش گذاشته شد که درکنار داستان بازی، به‌طور کوتاهی به معرفی شخصیت‌های مختلف بازی می‌پردازد. ظاهراً لندن به ایالت تحت کنترل پلیس تبدیل شده و DedSec وظیفه دارد تا با تشکیل یک گروه مقاومت (Resistance) کنترل شهر را پس بگیرد.

تیزر نسخه آلفای بازی Hello Neighbour 2 منتشر شد

سال ۲۰۱۷ استودیوی گیرباکس (Gearbox Software) با کمک ناشری به‌نام Hologryph یک بازی ترسناک تحت عنوان Hello Neighbour برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و سیستم‌عامل انروید و ios روانه بازار کرد.

در جریان نسخه اول بازی ماجراجویانه Hello Neighbour شما باید وارد خانه عجیب و غریب همسایه‌تان شده و کارهای مختلفی انجام دهید. حال همسایه شما که هوش مصنوعی کنترل آن را بر عهده می‌گیرد، به هر حرکت شما واکنشی متفاوت نشان داده و برای شکار کردن‌تان، شما را ردیابی خواهد کرد.

اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی Halo Infinite منتشر شد

بعد از مدت‌ها انتظار کنفرانس نمایش بازی‌های ایکس باکس سری ایکس اکنون در حال برگزاری است. در جریان این رویداد مایکروسافت از اولین ویدیوی گیم‌پلی هیلو اینفینیت رونمایی کرد. در این ویدیو درکنار مشاهده آنتاگونیست بازی، بخش‌هایی از گیم‌پلی و سلاح‌های بازی نیز به نمایش گذاشته شد.

طبق گفته سازندگان هیلو اینفینیت این‌بار نقشه‌ای به مراتب بزرگتر از نسخه‌های قبلی دارد و بازیکنان آزادی بیشتر برای گشت‌وگذار در محیط خواهند داشت. در ویدیوی گیم‌پلی هیلو اینفینیت همچنین شاهد حضور مسترچیف هستیم.

بازی Balan Wonderworld با پخش یک تریلر معرفی شد

همانطور که مایکروسافت وعده‌اش را داده بود، امروز بالاخره شاهد برگزاری رویداد ویژه‌ی این کمپانی بودیم. رویدادی که قرار است طی آن، اطلاعاتی گسترده از برنامه‌های آینده‌ی این شرکت برای برند ایکس باکس در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی صحبت‌های پیش از برگزاری این رویداد، به‌صورت رسمی و با پخش یک تریلر از بازی Balan Wonderworld رونمایی شد. این بازی در تیم مستقل Balan Company ساخته می‌شود و کمپانی اسکوئر انیکس وظیفه‌ی انتشارش را بر عهده گرفته است. بازی Balan Wonderworld اثری اکشن، فانتزی و دو بعدی است که داستان دو کاراکتر با نام لیئو و اما را روایت می‌کند. کاراکترهایی که با حضور در یک تئاتر اسرارآمیز، وارد یک دنیای جدید می‌شوند. گفتنی است که این بازی در بهار ۲۰۲۱ راهی ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس خواهد شد.

بازی State of Decay 3 با انتشار یک تریلر معرفی شد

رویداد Xbox Showcase راس ساعت ۸:۳۰ برگزار شد و قبل از آغاز این رویداد، انتظار می‌رفت که نسخه جدید State of Decay نمایش داشته باشد. پس از نمایش تریلر گیم‌پلی بازی هیلو اینفینیت، یک تریلر سینمایی منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر سینمایی منتشر شده مربوط‌به بازی State of Decay 3 می‌شد. به‌عبارتی مایکروسافت با انتشار یک تریلر سینمایی نسخه سوم مجموعه State of Decay را معرفی کرد. در جریان تریلر منتشر شده، یکی از کاراکترهای داستانی را دیدیم که در سرما و محیط برفی، به‌دنبال ردگیری شکار خود بود که ناگهان با یک حیوان وحشی روبه‌رو شد.

تیزر قسمت جدید بازی Forza Motorsport پخش شد

بازی Forza Motorsport جدید با پشتیبانی از ری تریسینگ، رزولوشن 4K و فریم‌ریت ۶۰ روی کنسول ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت اجرا می‌شود. این بازی که هنوز به‌صورت کامل نام‌گذاری نشده است، همچنان در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و ردموندی‌ها هم تیزری کوتاه از آن را تحویل طرفدارها دادند. همچنین مطابق اطلاعات فعلی ما، محصول مورد بحث فقط برای کامپیوترهای شخصی و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود و شاید بازی Forza Motorsport 8 نام داشته باشد.

ترن 10 باور دارد که هیچ‌کدام از قسمت‌های قبلی سری بازی Forza Motorsport چنین نورپردازی‌ها و سایه‌زنی‌های واقع‌گرایانه‌ای نداشته است. به همین خاطر از همین حالا رسانه‌ها خود را آماده‌ی مقایسه‌ی آن با بازی Gran Turismo 7 کرده‌اند که به‌عنوان شبیه‌ساز ریسینگ پلی استیشن 5 سونی، به‌صورت مستقیم در مقابل Forza Motorsport جدید قرار می‌گیرد.

بازی جدیدی Obsidian به نام Avowed معرفی شد

یکی از مواردی که کاربران منتظر آن بودند، نمایش بازی‌های جدیدی از سوی ایکس باکس سری ایکس بود. دراین‌میان آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) یکی از استودیوهایی بود که کاربران خواهان دیدن بازی جدید آن‌ها بودند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدید بازی آبسیدین به نمایش درآمد. درابتدا تریلر جدید بازی Grounded نمایش داده شد، اما پس از آن و بدون هیچ وقفه‌ای، شاهد یک تریلر سینمایی کوتاه، اما جذاب از جدیدترین ساخته آبسیدین بودیم که Avowed نام داشت. در جریان تریلر، شاهد حمله نیروهای کمان‌دار به اسکلت‌ها هستیم و حال‌وهوای بازی، تاحدی شبیه به اسکایریم است.

بازی Avowed در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس‌سری ایکس و کامپیوتر عرضه می‌شود و کاربران Xbox Game Pass هم قادر به تجربه آن هستند.

تریلر جدید بازی Everwild ما را با دنیای زیبای این بازی آشنا می‌کند

بازی جدید Everwild نیز جزء مواردی است که در خلال رویداد ویژه مایکروسافت به نمایش گذاشته شده است. بازیکنان در این بازی هدایت دختری ماجراجو را برعهده خواهند گرفت که توانایی برقراری ارتباط با حیوانات را دارد. از نظر بصری، تیم سازنده از گرافیک فانتزی و نقاشی شکل برای EverWild استفاده کرده است.

این بازی که اولین‌بار در جریان رویداد X019 در سال گذشته معرفی شده بود ایده‌های جدیدی را در گیم‌پلی خود گنجانده و سعی دارد تجربه متفاوتی را به کاربر ارائه کند. بااین‌حال این بازی همچنان اسرارآمیز باقی مانده و اطلاعات زیادی درباره آن وجود ندارد.

بازی Everwild که برای کامپیوترهای شخصی، ایکس ‌باکس وان و ایکس‌ باکس سری ایکس ساخته می‌شود، جدیدترین IP استودیوی ریر است. این استودیوی انگلیسی که در حال حاضر زیرمجموعه مایکروسافت محسوب می‌شود، روزگاری به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و خلاق‌ترین سازندگان بازی‌های ویدیویی در جهان شناخته می‌شد. از جمله شاهکارهای فراموش‌نشدنی این استودیو می‌توان به بازی‌هایی مثل GoldenEye و Donkey Kong Country و همچنین Banjo Kazooie و Battletoads اشاره کرد.

تریلر جدید Psychonauts 2 در Xbox Showcase منتشر شد

مجموعه Psychonauts را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که نسخه اول آن تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران قرار داد. همچنین در گذشته بازی Psychonauts 2 هم معرفی شد که توسط استودیو دابل‌فاین (Double Fine) در حال توسعه است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد Xbox Showcase، تریلر جدید بازی Psychonauts 2 نمایش داده شد. در این تریلر شاهد بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی و شخصیت‌های دوست داشتنی جهان بازی هستیم. متاسفانه تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نشد، اما اعلام شد که Psychonauts 2 برای ایکس باکس سری ایکس و پی سی عرضه می‌شود. خریداری شدن دابل فاین به دست مایکروسافت به تیم سازنده اجازه داد تا بتواند به‌خوبی از پس هزینه‌های ساخت بازی بر آید.

تریلر زمان عرضه بازی Grounded منتشر شد

رویداد ویژه‌ی مایکروسافت برای برند ایکس‌باکس، همان‌طور که وعده‌اش داده شده بود، برگزار شده و در جریان آن شاهد رونمایی از بازی‌ها و برنامه‌های آینده‌ی ردموندی‌ها برای نسل فعلی و آینده‌ی سرگرمی‌های دیجیتالی خود هستند.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی برگزاری این رویداد، از تریلر زمان عرضه‌ی بازی Grounded رونمایی شد. گراندد در استودیو آبسیدین توسعه یافته و یک اثر بقامحور گروهی/آنلاین است. طبق اعلامیه‌ی رسمی آبسیدین و موردی که در این تریلر می‌بینیم، اثر نام‌برده در تاریخ ۲۸ ژوئیه (۷ مرداد) راهی ایکس ‌باکس وان و پی سی خواهد شد.

تاریخ انتشار اپیزود اول بازی Tell Me Why با انتشار تریلری مشخص شد

مراسم Xbox Games Showcase در حال برگزاری است و طی آن شاهد معرفی بازی‌های متنوع برای کنسول ایکس‌‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی هستیم. این مراسم به بازی‌هایی که برای این کنسول‌ها و پی‌سی عرضه می‌شوند، می‌پردازد و طی آن‌ استودیوهای مختلف بازی‌های خود را معرفی می‌کنند.

در جریان اخبار بازی، طی رویداد نمایش بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس تاریخ انتشار اپیزود اول بازی Tell Me Why از استودیوی دونت ناد اینترتینمنت رونمایی شد. Tell Me Why داستان خواهر و برادر دوقلویی است که برای رویارویی با گذشته و خاطرات تلخ خود، وارد خانه‌ای قدیمی می‌شوند؛ جایی‌که به‌نظر می‌رسد مادر آن‌ها خودکشی کرده است.

اپیزود اول بازی Tell Me Why در تاریخ ۲۷ اوت (۶ شهریور) برای ایکس ‌باکس وان و پی‌سی و در آینده برای ایکس‌باکس سری ایکس منتشر می‌شود.

بسته الحاقی بازی The Outer Worlds با انتشار تریلری معرفی شد

دقایقی پیش در طول رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس، به‌صورت رسمی از اولین بسته الحاقی داستانی بازی The Outer Worlds به‌نام Peril on Gorgon رونمایی شد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار به شب برگزاری رویداد مایکروسافت جهت نمایش و معرفی بازی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس رسیدیم.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش به‌صورت رسمی با انتشار تریلری از اولین بسته الحاقی داستانی بازی موفق و محبوب The Outer Worlds رونمایی شد. این بسته الحاقی که Peril on Gorgon نام دارد، قرار است سیاره، چندین اسلحه و هچنین شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه کند. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، مدت زمان گیم‌پلی این بسته الحاقی حدود ۶ ساعت خواهد بود. خوشبختانه Peril on Gorgon همچنان در ارتباط با بخش داستانی اصلی بازی خواهد ماند و گیمرها در حین تجربه آن بارها به بخش‌های قبلی رفت‌وآمد خواهند کرد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر تازه منتشر شده از بسته‌الحاقی Peril on Gorgon دعوت می‌کنم تا بیش از پیش با محیط و اتمسفر آن آشنا شوید.

براساس اطلاعات در دسترس بستحه الحاقی Peril on Gorgon در تاریخ ۱۹ شهریور (۹ سپتامبر) با برچسب قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی و با کمی تاخیر برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Ori and the Will of the Wisps برای ایکس ‌باکس سری ایکس معرفی شد

در جریان مراسم Xbox Games Showcase مشخص شد بازی Ori and the Will of the Wisps برای Xbox Series X نیز منتشر خواهد شد.

مراسم Xbox Games Showcase در حال برگزاری است و طی آن شاهد معرفی بازی‌های متنوع برای کنسول ایکس‌‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی هستیم. این مراسم به بازی‌هایی که برای این کنسول‌ها و پی‌سی عرضه می‌شوند، می‌پردازد و طی آن‌ استودیوهای مختلف بازی‌های خود را معرفی می‌کنند.

در جریان اخبار بازی، طی رویداد نمایش بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس بازی Ori and the Will of the Wisps برای کنسول Xbox Series X نیز منتشر خواهد شد. بازی Ori and the Will of the Wisps که توسط مون استودیوز (Moon Studios) توسعه پیدا کرده، دنباله‌ای مستقیم بر نسخه‌ی قبلی این بازی است.

منبع: زومجی

ارسال نظر