مایکروسافت بازی از راه دور ایکس باکس را به iOS می‌آورد

رسانه کلیک - طبق اعلام شرکت مایکروسافت، در آینده‌ای نزدیک قابلیت بازی از راه دور ایکس باکس در دسترس کاربران iOS قرار خواهد گرفت. 

مایکروسافت بازی از راه دور ایکس باکس را به iOS می‌آورد

درست چند روز بعد از اینکه بازی از راه دور ایکس باکس یا Xbox remote play در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در حال آزمایش این قابلیت برای گوشی‌های iOS است.

افراد مختلفی این قابلیت مایکروسافت را آزمایش و بررسی کردند و این قابلیت همان‌طور که انتظار داشتند عمل کرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند از طریق گوشی خود به‌راحتی به کنسول ایکس باکس وان یا مدل‌های بالاتر متصل شوند و بازی‌هایی که از قبل روی کنسول آن‌ها نصب شده است را بازی کنند.

لازم به ذکر است که قابلیت بازی از راه دور مایکروسافت با سرویس ابری xCloud مایکروسافت متفاوت است. در سرویس xCloud کاربران می‌توانند بازی‌های موجود در این فضا را بازی کنند؛ اما در قابلیت از راه دور تنها می‌توانند بازی‌های نصب شده روی کنسول خود را بازی کنند.

به زودی کاربران گوشی‌های آیفون نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و حتی در مسیر رفت‌وآمد خود بازی کنند. به نظر می‌رسد که این قابلیت برای iOS بسیار پایدار است و در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر