معرفی بازی اینساید

رسانه کلیک - بازی از یک محیط تاریک شروع می‌شود اگر لیمبو را بازی کرده باشید اولین چیزی که در مواجه با این بازی برایتان تداعی خواهد شد بازی لیمبو خواهد بود. عنوانی محبوب که در سبک خود بسیار زیبا رخ نمایی کرده بود و گیمر‌های زیادی آن را تجربه کردند.

معرفی بازی اینساید

از نظر خیلی از گیمر‌های اینساید نسخه آپگرید شده لیمبو در زمینه گیم‌پلی و مکانیک است و تجربه خط داستانی آن می تواند بسیار لذت بخش باشد.

بازی با پازل‌های جذاب شروع به روایت داستانی ساده برای بازیکن می‌کند. شما کنترل کاراکتر جوانی را به عهده دارید که سعی می‌کند از بلایی که بر سر شهرش آمده سر در بیاورد و با گذر از محیط‌های تاریک و فرسوده که نشان از وجود نیروی خبیث در بازی را می‌دهد به منشا این مشکل برسد تا شاید امیدی برای مقابله با آن پدیدار شود.

مکانیک بازی در کنار فیزیک طبیعی آن بسیار بی‌نظیر است. آب و هوا در کنار عناصر صوتی و فیزیک خود کاراکتر انقدر زیبا طراحی شده که شما را ساعت‌ها درگیر خود می کند. پرش از سطوح برای عبور از تله‌ها و یا گاهی جاخالی دادن از بشکه‌ای که بر سرتان می افتد آدرنالین را در خونتان جاری خواهد کرد.

شیوه روایت بازی در کنار عناصر بصری زیبا و بسیار ساده سرگرم کننده است. انتظار از همچین سبک بازی پازل‌های چالشی در کنار کمی هیجان است که اینساید بدون هیچ مشکلی این دیدگاه را برآورده می‌کند. برخی چالش‌های بازی نیاز به زمان‌بندی دقیق بازیکن دارد که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش هستند.

اگر از لیمبو لذت بردید و برایش وقت گذاشتید بدون شک اینساید تجربه نابی را برای شما به همراه خواهد آورد تا توقع شما از این سبک بازی‌ها بالا و بالاتر برود.

ارسال نظر