معرفی بهترین سایت ها برای انجام بازی های تخته ای آنلاین

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم تا شش مورد از بهترین سایت ها برای انجام بازی های تخته ای آنلاین با دوستان را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین سایت ها برای انجام بازی های تخته ای آنلاین

بازی های تخته ای آنلاین امروزه از محبوبیت بسیاری در بین افراد برخوردار هستند. کاربران می توانند از طریق سایت های ارائه دهنده این بازی ها، با دوستان و آشنایان خود در اقصی نقاط جهان به رقابت پرداخته و نهایت لذت را ببرند. در ادامه شش مورد از بهترین سایت ها برای انجام بازی های تخته ای را با یکدیگر مرور می کنیم.

1. Board Game Arena

سایت Board Game Arena ممکن است در نگاه اول کمی ساده به نظر برسد اما بسیاری از بازی های تخته ای محبوب را در خود گنجانده است. کاربران برای دسترسی به برخی بازی ها باید با پرداختن حق اشتراک وارد حساب خود در سایت شوند. با این حال انجام بازی هایی که دارای محبوبیت کمتری هستند تماما رایگان است. بورد گیم آرنا با اینکه بارها به علت هجوم کاربران با مشکل اختلال در سرور مواجه شده، اما همچنان یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای انجام بازی های تخته ای به شمار می آید.

2. Tabletop Simulator

تنها دلیلی که باعث شده Tabletop Simulator در رتبه اول این فهرست قرار نگیرد، ارائه بازی های پولی است. بازی اصلی سایت در واقع یک سندباکس است که امکان ساخت چیزهای مختلفی را برای کاربر فراهم می آورد. بازی های چندنفره دور یک میز مجازی انجام می شوند و حس انجام یک بازی تخته ای واقعی را به فرد القا می کند. کاربران می توانند علاوه بر شطرنج و چکرز، سایر بازی های محبوب را نیز از روی پلتفرم دانلود کنند.

3. سایت Tabletopia برای انجام بازی های تخته ای آنلاین

تیبل توپیا نیز یکی دیگر از سایت هایی است که می توان انواع بازی های تخته ای مشهور و غیر مشهور را در آن پیدا کرد. اما آنچه که Tabletopia را از سایر پلتفرم های موجود در این فهرست متمایز می سازد، انیمیشن و طراحی جذاب آن است. بنابراین اگر به دنبال محیطی متنوع و زیبا برای بازی می گردید، تیبل توپیا را مد نظر داشته باشید. بازی های ارائه شده در سایت عمدتا رایگان هستند؛ با این حال کاربر برای اجرای دیگر آیتم ها باید مبلغی را به عنوان حق اشتراک پرداخت کند.

4. Mattle

شاید جالب باشد بدانید که بازی های ارائه شده در Mattle عینا شبیه به بازی های تخته ای مشهور نیستند و تنها از آن ها الهام گرفته شده اند. همین موضوع باعث شده تا کاربران تجربه متفاوتی را هنگام بازی در این سایت داشته باشند. متل دارای یک رابط ساده اما جذاب بوده و تقریبا بدون باگ اجرا می شود. البته در اینجا باید خاطرنشان کنیم که به علت نبود سرویس دعوت، ساخت اتاق خصوصی در پلتفرم کمی دشوار است و کاربر باید ابتدا بازی را آغاز کرده و لینک مربوطه را پیش از آنکه بازیکن دیگری وارد شود، برای دوستان خود ارسال کند.

5. PlayingCards.io

به یکی دیگر از بهترین سایت های موجود برای انجام بازی های تخته ای آنلاین می رسیم. پلتفرم PlayingCards در کمال سادگی، تجربه خوبی را برای شما و دوستانتان رقم می زند. در ابتدا باید میز را آماده و لینک بازی را برای دوستانتان ارسال کنید. حال تنها با حرکت موس و زدن کلیک، می توانید لذت بازی چندنفره را بچشید. مادامی که سرورها شلوغ نباشند، PlayingCards.io روان و بدون نقص اجرا می شود. بازی هایی مانند Go Fish و Joking Hazard به صورت آماده روی سایت وجود دارند؛ با این حال امکان انجام بازی های ابداعی جدید نیز برای کاربران فراهم آمده است.

6. سایت Yucata برای انجام بازی های تخته ای آنلاین

یوکاتا علیرغم ظاهر ساده و پیش پا افتاده خود، هنوز طرفداران بسیاری در بین علاقه مندان به بازی های تخته ای دارد. یکی دیگر از نقاط ضعف پلتفرم این است که دعوت دوستان به بازی به سختی صورت می گیرد. یوکاتا جامعه نسبتا فعالی دارد که می توانید در صورت عدم دسترسی به دوستان، روی آن ها حساب کنید.

از دیگر موارد قابل ذکر در این فهرست می توان به سایت های زیر اشاره کرد:

Brettspielwelt: این سایت در واقع به زبان آلمانی است؛ اما با استفاده از گوگل ترنسلیت به راحتی می توان با قوانین بازی ها آشنا شد.

Roll20: اگر علاوه بر بازی های تخته ای آنلاین ، از بازی های نقش آفرینی مانند Pathfinder و Dungeons & Dragons نیز لذت می برید، سایت Roll20 را از دست ندهید.

HappyMeeple: یک پلتفرم محبوب با طراحی آراسته و جذاب که مجموعه ای از بازی های آنلاین دو نفره را در خود جای داده است. قواعد هر بازی به صورت مختصر و مفید در سایت شرح داده شده و امکان انجام بازی های تاس ریختنی مختلف نیز وجود دارد.

BoardGamePlay: یک سایت ساده و در عین حال جذاب که امکان انجام انواع بازی های تخته ای آنلاین را برای کاربر فراهم می آورد.

PaperGames.io: در این سایت امکان انجام بازی های ساده و ابتدایی نظیر Tic-Tac-Toe و Battleship نیز وجود دارد. نکته دیگر آن است که در صورت خرید اشتراک در سایت، می توان از شر تبلیغات خلاص شد.

Boiteaujeux: نسخه انگلیسی سایت روان و بدون نقص است اما پلتفرم آن اندکی قدیمی و گیج کننده به نظر می رسد. با این حال بازی های مختلفی در سایت گنجانده شده که کاربر از انجام آن ها لذت می برد.

Triqqy: سایت تریکی مجموعه از بازی های قدیمی و بازی های تخته ای مدرن را به صورت یکجا برای شما فراهم آورده است.

YourTurnMyTurn: در این سایت امکان انجام بازی های قدیمی و جدید، از Battleship گرفته تا Carcassonne وجود دارد. با اینکه پلتفرم اندکی قدیمی است اما اکثر بازی ها به صورت رایگان ارائه شده اند.

در این میان سایت هایی هستند که تنها روی یک نوع بازی تمرکز دارند. بدیهی است که جزییات و ویژگی بازی در این پلتفرم ها به مراتب بیشتر است.

از جمله مشهورترین این سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • Colonist.io (Settlers of Catan)
  • Dominion
  • Rento (Monopoly)
  • Codenames
  • Codenames Green
  • Stratego
  • Agricola
  • Avalon

اگر علاقه زیادی به انجام بازی های تخته ای آنلاین دارید، توصیه می کنیم بازی های موجود در ویندوز 10 را نیز به خاطر داشته باشید.

ارسال نظر