موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲

کمتر از یکماه دیگر سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز خواهد شد. بازی‌های جذابی سال آینده منتشر خواهد شد؛ آثاری که انتظار را برای گیمرها سخت کرده است. موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲ هرکدام پتانسیل بالایی دارند. به طوری که بازیکنان و منتقدین علاقه شدیدی برای تجربه آنها دارند.

موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲

مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲

آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی نزدیک است. از نظر بسیاری از کارشناسان، سال آینده سالی مهم برای جهان بازی‌ها خواهد بود. استودیوها با تمام ویژگی‌های کنسول‌های نسل نهمی آشنا شده‌اند. بنابراین، آنها می‌توانند از تمام پتانسیل کنسول‌ها استفاده کنند.

سال آینده بازی‌های بزرگی منتشر خواهند شد که هرکدام ارزش بالایی دارند. هرکدام از موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲ دلیل مهمی برای خرید کنسول یا بستن یک سیستم قدرتمند پی‌سی هستند. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲ بازی Elden Ring

بازی Elden Ring

سری بازی‌های Dark Souls جزو سخت‌ترین آثاری است که هر گیمری سمت آن نمی‌رود. اما داستان جذاب و باس‌های قدرتمندش ارزش این سری را بالا برده است. حالا خالقان این فرنچایز قصد دارند بازی Elden Ring را با همان حال و هوای سخت و چالش‌برانگیزش منتشر کنند. همچنین، این بازی به عنوان موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲ شناخته می‌شود که بسیاری از گیمرها منتظر تجربه آن هستند.

بازی Elden Ring توسط هیدتاکا میازاکی در حال ساخت است. کارگردانی که بازی بد در کارنامه خود ندارد. جالب است بدانید، جرج آر.آر. مارتین، نویسنده بازی تاج و تخت، داستان بازی Elden Ring را نوشته است. این بازی مورد انتظار در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ برای کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و پی‌سی منتشر خواهد شد.

بازی انحصاری پلی استیشن بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West

استودیو گوریلا گیمز با انتشار بازی Horizon Zero Dawn توانست یک IP جدید و منحصر بفرد را به جهان گیم معرفی کند. یک اثر خوش‌ساخت که داستان آینده‌نگرانه آن نظر مثبت منتقدین و گیمرها را به خود جلب کند.

حالا نسخه دوم این سری یعنی Horizon Forbidden West روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ به صورت انحصاری برای کنسو‌ل‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. این بازی داستان نسخه اول را ادامه می‌دهد. گیمرها به همراه ایلوی به دنبال ماجراهای مرموزی درباره موجودات رباتیک خواهند رفت.

بازی موردانتظار سال بازی Starfield

بازی Starfield

ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 2021 از مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد. بازی Starfield توسط شرکت بتسدا در حال توسعه است. اثری علمی تخیلی که داستان آن در فضا روایت می‌شود. بتسدا قصد دارد این بازی RPG را به یکی از مهم‌ترین آثار این سبک تبدیل کند.

به اعتقاد برخی کارشناسان، بازی Starfield‌ در واقع نسخه فضایی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim است. این بازی پتانسیل بسیار بالایی در خلق خاطرات به یادماندنی برای گیمرها دارد. بازی Starfield در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۲ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌ سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲ بازی God of Ragnarok

بازی God of Ragnarok

بدون شک سری God of War جزو محبوب‌ترین آثار تاریخ بازی‌های ویدیویی است. نسخه سال ۲۰۱۸ این بازی به طور کامل متحول شد. به طوری که شاهد ماجراجویی کریتوس در جهان اساطیری نورس بودیم. با این تفاسیر، بازی God of War Rganarok داستان نسخه سال ۲۰۱۸ را ادامه خواهد داد.

این بار شاهد تقابل ثور، خدای رعد اساطیر نورس، با کریتوس خواهیم بود. ماجراهایی نفسگیر در انتظار گیمرها خواهد بود. جالب است بدانید، این بازی پایان‌دهنده ماجراهای خدای جنگ در جهان نورس خواهد بود. بازی God of War Ragnarok در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۲ به صورت انحصاری برای کنسول‌های PS5 و PS4 منتشر خواهد شد.

بازی انحصاری ایکس باکس بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سری بازی‌های S.T.A.L.K.E.R اتمسفر سنگین و نفسگیری دارد. این مجموعه بیش از یک دهه است که بازیکنان بسیار زیادی را سرگرم کرده است. بازی S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl ادامه‌دهنده داستان نسخه اول با فضایی تاریک‌تر خواهد بود.

این بازی در سبک شوتر اول شخص است. بازی S.T.A.L.K.E.R 2 در جهانی آخرا‌لزمانی قرار دارد که گیمرها برای بقا و زنده ماندن باید بجنگند. این اثر موردانتظار روز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲ چیست؟ شما منتظر کدام بازی هستید تا تجربه‌اش کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر