پنج بازی که باید در کنسول جدید سونی خود یعنی PS5 بازی کنید

رسانه کلیک - با توجه به سرد شدن هوا و قرنطینه کرونایی بهترین کار شاید لم دادن روی مبل با یک پتوی بزرگ و بازی با کنسول جدید سونی خود یعنی PS5 باشد. در این مطلب به معرفی ۵ تا از بازی‌هایی که باید در این کنسول انجام دهید می‌پردازیم.

پنج بازی که باید در کنسول جدید سونی خود یعنی PS5 بازی کنید

در این زمان از سال با توجه به سردی هوا تنها چیزی که جذاب به نظر می‌رسد لم دادن روی مبل با یک پتوی بزرگ و یک کنسول کاملاً جدید برای بازی ویدیویی است. خوشبختانه Xbox Series X و کنسول جدید سونی خود یعنی PS5 بیش از یک ماه پیش به بازار عرضه شده‌اند و هر دو با قدرت بیشتر، دنیای بازی‌های گسترده‌تر و گیم پلی یکپارچه بیشتر نسبت به نسل قبلی آماده ورود به خانه‌های طرفداران خود هستند.

به طور خاص، PS5 دارای مجموعه‌ای از بازی‌ها است که ارزش بازی کردن را دارند. در اینجا، پنج مورد از بهترین بازی‌های قابل اجرا در PS5 را جمع آوری کرده‌ایم.

پنج بازی که باید در کنسول جدید سونی خود یعنی PS5 بازی کنید

اگر می‌خواهید فقط یک بازی را در PS5 انجام دهید، مطمئن شوید که این بازی Miles Morales است. این بازی نه تنها ادامه داستان را از یکی از بازی‌های برتر PS4، یعنی مرد عنکبوتی ادامه می‌دهد، بلکه نمایشی درخشان از قدرت PS5 است. Miles Morales عبوری نرم از کد به مکانیک است: این بازی یک نسخه بزرگ، واقع گرایانه و پرجمعیت از Harlem دارد، بدون نمایش صفحات بارگیری، ردیابی اشعه و بازی فوق العاده.

اوج گرفتن در اطراف شهر در حالی که مرد عنکبوتی احساس بهتری نسبت به پرواز دارد. توسعه دهندگان بازی های Insomniac هنر وب اسلینگ را به کمال رسانده اند و مایلز به هر حرکت کنترل کننده DualSense پاسخ زیبایی می‌دهد. چه انتخاب مبارزات و چه فقط کاوش ، Miles Morales یک بازی واقعی در PS5 است.

Bugsnax

Bugsnax مهمترین موفقیت PS5 است و واقعاً کسب همچین عنوانی برای یک بازی شایان ستایش بیشتر اتفاق نمی‌افتاد. Bugsnax محصولی از استودیوی Octodad Young Horses است و داستان بازی در جزیره Snaktooth شگفت انگیز و کارتونی واقع شده است ، جایی که موجودات خوشمزه و ترکیبی با اشکال غذایی در طبیعت پرسه می‌زنند. وظیفه شما این است که در مورد جزیره تحقیق کنید، از برنامه bugsnax استفاده کنید و دوست کاوشگر گمشده خود را پیدا کنید، اما در واقع بازی چیزی بیشتر از این است. از طریق صداپیشگی درخشان و دیالوگ‌های جذاب، Bugsnax داستانی زیبا درباره جامعه و تنوع را روایت میکند و جهانی را خلق می‌کند که به همان اندازه از طنز، زندگی در آن جریان دارد. این بازی برای کودکان، بزرگسالان و در اصل همه افراد مناسب است.

Bugsnax Demon's Souls

حتی اگر قبلا Demon's Souls را با PS3 شکست داده‌اید، بازسازی این بازی درPS5 ارزش یک سفر دیگر از طریق Boletaria را دارد. نه تنها از نظر سخت افزاری جدید بسیار زیبا به نظر می‌رسد ، بلکه توسعه دهندگان Bluepoint برخی از سیستم های آن را بسیار شکننده کرده و چند بیت از محتوای تازه را اضافه کرده اند، از جمله درب مرموز و سکه‌های سرامیک که در نسخه اصلی وجود نداشته است.

Demon’s Souls Demon's Souls از روز عرضه PS5 بازیکنان را مشغول خود کرده و به آرامی اسرار خود را فاش کرده است و طرفداران این بازی تا الان نزدیک به هزاران ساعت را صرف این بازی کرده‌اند. به نظر می‌رسد، این بازی بیش از مجازات خالص است.

Astro's Playroom

آوردن نام این بازی بیشتر از اینکه یک پیشنهاد باشد یک درخواست صمیمانه است. Astro's Playroom را بازی کنید. این بازی از قبل روی PS5 نصب شده است و در نگاه اول، به نظر می‌رسد مجموعه‌ای از بازی های آزمایشی مارک دار است که برای نوزادان طراحی شده است - اما در حقیقت، این بازی یک مرور لذت بخش از تمام سخت افزارهای جدید است. Astro's Playroom زیبا و شیرین است و در کل به عنوان معرفی جامعی برای ویژگی‌های PS5 عمل می‌کند.

Astro’s Playroom Astro's Playroom به ویژه در نمایش ویژگی‌های تازه کنترلر DualSense مهارت دارد. سیستم بازخورد لمسی گیم پد به طور متفاوتی به بافت‌ها و عملکردهای مختلف روی صفحه پاسخ می‌دهد، صدای کمی از بلندگوی داخلی خارج می‌شود و تنش در محرک ها می‌تواند در حین پرواز تغییر کند و قفل دنیای جدیدی از مکانیک های حساس به فشار را باز کند.

اگر PS5 دارید، از قبل Astro's Playroom را به طور پیش‌فرض در کنسول خود دارید، پس تعلل نکنید و آن را بازی کنید شرط می بندم که به طرز خوشایندی تعجب خواهید کرد.

Devil May Cry 5 نسخه ویژه

Devil May Cry 5 در حال حاضر یک بازی اکشن اهریمنی خارق العاده است ، اما نسخه ویژه کنسول جدید سونی ثابت می‌کند که دانته فقط با افزایش سن بهتر می‌شود. نسخه ویژه این بازی گزینه‌ای را برای بازیکن Vergil به‌عنوان راهی برای برش در مبارزات انتخاب می‌کند ، با یک حرکت کاملا متفاوت از Dante، و نتیجه هیجان انگیز است.

Devil May Cry 5 نسخه ویژه ناگفته نماند که این بازی در PS5 با زمان بارگیری سریع و اضافه شدن ردیابی اشعه با سرعت 4K و 30fps یا بدون ردیابی اشعه با سرعت 4K و 60fps عملکرد زیبایی دارد. نسخه ویژه Devil May Cry 5 همچنین حالت‌های گیم پلی جدید و در عین حال آشنایی را برای طرفدارانی که به دنبال تکمیل رتبه S هستند معرفی می‌کند.

ارسال نظر