چطور در فیفا ۲۲ ترکیب بچینیم؟ | بهترین سیستم برای برنده شدن

برنده شدن مهم‌ترین هدف گیمرها در بازی‌های ورزشی است. با چیدن بهترین ترکیب، شانس برنده شدن را افزایش دهید. اما چطور در فیفا ۲۲ ترکیب بچینیم؟

چطور در فیفا ۲۲ ترکیب بچینیم؟ | بهترین سیستم برای برنده شدن

چطور در فیفا ۲۲ ترکیب بچینیم؟

بازی فیفا ۲۲ یکی از آثار ورزشی محبوب بازیکنان است. شرکت الکترونیک آرتز هر سال جدیدترین نسخه از سری فیفا را منتشر می‌کند. گیمرها نیز از این بازی استقبال می‌کنند؛ به طوری که فیفا مکانی برای رقابت با دیگر بازیکنان شده است.

مهم‌ترین هدف گیمرها در بازی فیفا ۲۲، برنده شدن است. بازیکنان برای گل زدن به حریفان باید ترکیب خوبی متناسب با بازیکنان تیم مورد نظر خود انجام بدهند. در واقع اصلی‌ترین کار برای برنده شدن، چیدن یک ترکیب قوی است. در ادامه به نحوه چیدن ترکیب و بهترین سیستم‌های بازی فیفا ۲۲ می‌پردازیم.

با تاکتیک‌های تیمی آشنا شوید با تاکتیک‌های تیمی آشنا شوید

بهترین ترکیب فیفا ۲۲

برای چیدن ترکیب تیم، باید به قدرت و مهارت‌های تیم مورد علاقه خود توجه کنید. بر اساس امکانات تیمی بهترین ترکیب را بچینید تا بتوانید شانس برنده شدن را افزایش دهید. به عنوان مثال تیم قدرتمندی مثل بایرن مونیخ،‌ ترکیب ۱-۳-۲-۴ یک سیستم ایده‌آل برای این تیم است. همچنین، بهترین ترکیب چلسی در فیفا ۲۲ می‌تواند سیستم ۱-۲-۴-۳ باشد. با این ترکیب، گیمرها می‌توانند نفس حریفان خود را بگیرند.

در کنار تیم‌های ذکر شده، این روزها تیم پاریس سنت ژرمن به دلیل حضور لیونل مسی و مثلث مخوف MNM محبوبیت بالایی در بین گیمرها دارد. به طوری که، بیشتر بازیکنان تیم PSG را برای فوتبال بازی کردن انتخاب می‌کنند. برای این تیم پرستاره ترکیب 3-3-4 پیشنهاد می‌شود. با این سیستم، گیمرها می‌توانند از حداکثر توان تیم پاریس استفاده کنند و در بازی‌ها برنده شوند.

ترکیب پاری سن ژرمن ترکیب پاری سن ژرمن

گیمرها باید با نحوه عملکرد سیستم‌های تاکتیکی فوتبال آشنا شوند. این کار می‌تواند در طول بازی به آنها کمک کند. شما می‌توانید در پایین بهترین سیستم‌ها برای بازی فیفا ۲۲ را مشاهده کنید:

  • ترکیب ۱-۱-۵-۳: یک ترکیب دفاعی برای ایجاد فشار برروی تیم مقابل
  • ترکیب ۲-۴-۴: یک ترکیب متعادل که در هردو فاز تدافعی و هجومی مناسب است
  • ترکیب ۱-۴-۵ (Diamond): یک ترکیب دفاعی بری تحت فشار قرار دادن هافبک‌های حریف
  • ترکیب ۳-۳-۴: یک ترکیب تهاجمی با تمرکز بر وینگرهای تیم
  • ترکیب ۳-۲-۵: یک ترکیب دفاعی که برای ضدحملات مناسب است
  • ترکیب ۲-۵-۳: یک ترکیب متعادل برای حمله کردن و خنثی کردن حملات حریف
اطلاعات بازیکنان فیفا اطلاعات کامل بازیکنان در سمت راست منو قرار دارد

نکات کلیدی برای چینش ترکیب تیم

برای چیدن ترکیب در بازی فیفا ۲۲ حتما به مهارت و تخصص هر بازیکن توجه کنید. قدرت بازیکنان را بر اساس امتیاز مهارتی آنها انتخاب کنید. بسته به استراتژی خود، تاکتیک مورد نظر خود را برگزینید و سپس بازیکنان را در پست تخصصیشان قرار دهید. لازم به ذکر است، در طول بازی از تعویض کردن بازیکنان تیم خود به خصوص خط هافبک غافل نشوید. دقیقه ۶۰ مسابقه، زمان خوبی برای انجام تعویض و آوردن بازیکنان تازه نفس است. با این روش، می‌توانید توان تیمی خود را در طول ۹۰ دقیقه بالا نگهدارید.

برای اینکه سرعت بیشتری در انجام تعویض‌ها داشته باشید، از قابلیت Quick Subs استفاده کنید. این قابلیت در قسمت Team Management در دسترس است. در این قسمت شما می‌توانید هر سه تعویض را انجام دهید. به طوری که، بازیکنان خروجی و ورودی به زمین مسابقه را مشخص می‌کنید. برای انجام این کار، دکمه R2 در پلی‌استیشن و دکمه RB در ایکس‌باکس را روی بازیکن تعویضی بفشارید. سپس از طریق منوی Quick Subs بازیکن ورودی را انتخاب کنید. در طول بازی، زمانی که توپ به بیرون زمین رفت، با فشردن دکمه ذکر شده، اقدام به تعویض بازیکن کنید.

بخش Tactics فیفا ۲۲ بخش Tactics فیفا ۲۲

جالب است بدانید، بخش Tactics بازی فیفا ۲۲ در قسمت Team Management قرار دارد. در این بخش، شما می‌توانید نحوه تاکتیک تیم در دو فاز دفاعی و هجومی را تنظیم کنید. این بخش به شما کمک می‌کند هنگام حمله با چند بازیکن به سمت دروازه حریف حرکت کنید. در صورت لو رفتن توپ، چند بازیکن به سمت توپ حرکت و فشار را بر تیم حریف ایجاد کنند. همچنین، در فاز دفاعی می‌توانید شرایطی ایجاد کنید که در برابر حملات تیم مقابل، بازیکنان مدافع به چه شکلی موقعیت را حفظ کنند تا از گلزنی حریف جلوگیری کنند.

ارسال نظر